خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تأکید کرد
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: نقش آموزش و تمرین در حوادث غیرمترقبه‌ای مانند زلزله بسیار مهم و تأثیرگذار است و این آموزش‌ها را باید در تمام سطوح جامعه داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۹۱۸۵۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷

ضرورت آموزش و تمرین برای ایجاد آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه‌به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ملایر ضمن تسلیت به بازماندگان سانحه هوایی تهران - یاسوج اظهار داشت: این حادثه موجب تأثر و تأسف همه مسئولین و مردم عزیز ایران اسلامی شد و می‌طلبد که در بحث نوسازی ناوگان هوایی کشور جدی‌تر وارد شویم.

وی بیان داشت: مدیریت شرایط منطقه در زمان بحران‌های احتمالی بسیار اهمیت دارد و در زمانی که بحرانی وجود ندارد باید تمام هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد تا در صورت وقوع هر حادثه‌ای بتوانیم مدیریت درست و لازم را داشته باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه وظیفه مسئولین در کشور تأمین امنیت پایدار است، افزود: اهمیت امنیت در زمان‌های بحرانی دوچندان می‌شود و باید این آمادگی را با تمرین‌های لازم در مواقع آرامش کسب کنیم.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف زحمات زیادی کشیده‌اند و این موارد باید مستند و در دسترس وجود داشته باشد و با رفتن یک مدیر اطلاعات به بایگانی نرود.

رضایی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف باید از نقاط قوت و تجربیات ارزشمندی که از قبل وجود داشته استفاده و آن‌ها را به‌روز کنند.

وی به وقوع زلزله در کرمانشاه اشاره و بیان کرد: ضمن تقدیر از همه نیروهای امدادرسان و مردم عزیز ایران اسلامی در خدمت‌رسانی، باید از تجربیاتی که از این حادثه به دست آوردیم نهایت استفاده را کنیم و در استان و شهرستان بین دستگاه‌های مختلف هماهنگی‌های بیشتر داشته باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: نقش آموزش و تمرین در حوادث غیرمترقبه‌ای مانند زلزله بسیار مهم و تأثیرگذار است و این آموزش‌ها را باید در تمام سطوح جامعه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای اولویت‌بندی مناطق مختلف شهرستان برای اسکان در شرایط اضطراری هستیم تا در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای بتوانیم در کمترین زمان ممکن مشکلات ابتدایی مردم را رفع کنیم.

رضایی تأکید داشت: باید طوری برنامه‌ریزی شود تا در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای در هر یک از شهرستان‌ها و یا استان‌های هم‌جوار بتوانیم امکانات و نیروها را در کمترین زمان به آن منطقه بفرستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات