خبرهای داغ:
امام جمعه بهار:

انقلاب اسلامی حرکت نوینی را ایجاد و دین را نظام‌سازی کرد

امام جمعه بهار با بیان اینکه تفکر شرق و غرب این بود که دین نباید باشد، گفت: با وجود این تفکرات غلط انقلاب اسلامی حرکت نوینی را ایجاد و دین را نظام‌سازی کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۶۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

انقلاب اسلامی حرکت نوینی را ایجاد و دین را نظام‌سازی کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن درجمع راهپیمایان اظهار داشت: انقلاب اسلامی پایه‌های غلط و نادرست را برچید و پایه‌های درست و اصولی را جایگزین کرد.

وی با بیان اینکه امام(ره) تغییر بنیادین داد و پایه‌های غلط را از بین برد و شرک و طاغوت را منهدم کرد، افزود: انقلاب اسلامی یک هدیه الهی است.

امام جمعه بهار تصریح کرد: انقلاب اسلامی دو رکن دارد رکن اول آن مردم و رکن دوم آن ولایت فقیه است.

وی در ادامه به نقش ارزشمند ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: امروز تمام این فتوحات و برکاتی که از اول انقلاب تا به امروز نصیب ما شده به دلیل ولایت فقیه بوده است.

حاتم‌نیا نقش و حضور گسترده ملت در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی را مایه ماندگاری انقلاب دانست  و افزود: هیچ جای دنیا این چنین مردمانی ندارد، ملت ما ملتی با غیرت و شجاع و نترس و در تمام صحنه‌ها حاضر هستند و عاشقانه پشت ولایت و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه تفکر شرق و غرب این بود که دین  نباید باشد، ابراز داشت: با وجود این تفکرات غلط انقلاب اسلامی حرکت نوینی را ایجاد و دین را نظام‌سازی کرد.

امام جمعه بهار با شاره به طرح و برنامه دشمنان تصریح کرد: آنها می‌خواهند ما تمدن و دین نداشته باشیم و خواست آنها این است که یک الگوی فاسد و باطل را به دین و زندگی ما تزریق کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک نظام ولایی است و در نظام ولایی هر قدر مردم داناتر و با بصیرت باشند نظام مستحکم‌تر و پایدارتر خواهد بود.

حاتم‌نیا در ادامه ضمن قدردانی از حضور مردم ولایت‌مدار بهار گفت: بصیرت نیاز امروز جامعه ما است و امروز مردم با بصیرت به صحنه آمدند و این به معنای شکست دشمن است.

انتهای پیام/

                      

ارسال نظرات