خبرهای داغ:
مسئول پایگاه محدثه حوزه فاطمه الزهرا(س) خواهران شهرستان بهار خبر داد

حضور پرشور بسیجیان پایگاه محدثه بهار در راهپیمایی 22 بهمن

مسئول پایگاه محدثه حوزه فاطمه الزهرا(س) خواهران شهرستان بهار از حضور پرشور بسیجیان پایگاه محدثه بهار در راهپیمایی 22 بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۹۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳

حضور پرشور بسیجیان پایگاه محدثه بهار در راهپیمایی 22 بهمنترابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهار با اشاره به برنامه‌های پایگاه محدثه حوزه فاطمه الزهرا(س) خواهران شهرستان بهار در ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در این ایام برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل نمایشگاه اقتصادمقاومتی، مسابقات ورزشی و فرهنگی و غبارروبی گلزار شهدا با حضور بسیجیان برگزار شد.

وی افزود: حضور اعضای پایگاه در نماز پرشکوه جمعه و تشکیل ستاد استقبال از نمازگزاران، پیاده‌روی و... نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام الله دهه فجر بود.

مسئول پایگاه محدثه حوزه فاطمه الزهرا(س) خواهران شهرستان بهار بیان داشت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی پایگاه محدثه از نوزدهم بهمن تا 21 بهمن دایر و پذیرای بازدیدکنندگان بود.

وی ادامه داد: همچنین مسابقه نقاشی کودکان با موضوع دهه فجر انقلاب اسلامی همراه با اهدای جوایز نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار شد.

ترابی افزود: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا همراه با پیاده‌روی یکی از مهمترین برنامه‌های پایگاه محدثه است که با حضور پر شور خواهران بسیجی همراه بود در روز جمعه در گلزار شهدا برگزار شد.

وی عنوان کرد: تشکیل ستاد استقبال از نمازگزاران مصلای امام خمینی(ره) همراه با اسپند و گلاب و شیرینی و کمک به افراد مسن و ناتوان، در روز جمعه نیز از برنامه‌های این پایگاه بود.

مسئول پایگاه محدثه حوزه فاطمه الزهرا(س) خواهران شهرستان بهار ابراز داشت: بسیجیان این پایگاه در 22 بهمن ماه همگام با مردم سراسر کشور با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات