خبرهای داغ:
در جلسه شوای قشر بسیج ورزشکاران برخوار مطرح شد؛

تاکید بر همسو بودن هیئت های ورزشی با بسیج ورزشکاران برخوار

اعضای شوای قشر بسیج ورزشکاران برخوار در نشست با فرمانده سپاه برخوار بر هماهنگی و همسو بودن هئیت های ورزشی با بسیج ورزشکاران تاکید کردند.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۰۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، نشست صمیمی اعضای شورای قشر بسیج ورزشکاران شهرستان برخوار متشکل از رئیس یا دبیر هیئت های ورزشی شهرستان با فرمانده سپاه شهرستان برخوار برگزار شد.

اعضای شورای قشر بسیج ورزسکاران در ابتدای این نشست پس از بحث و بررسی پیرامون برنامه های فرهنگی و ورزشی شهرستان، ضمن صحبت در مورد دغدغه های خود و برنامه های آتی به خصوص سال ۹۷ و همکاری و همفکری با بسیج ورزشکاران، اهداف و پیشنهادات خود را با فرمانده سپاه شهرستان برخوار در میان گذاشتند.
 
محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار نیز ضمن برشمردن امکانات ورزشی سپاه از لزوم برنامه ریزی برنامه های فرهنگی به خصوص یادواره شهدای ورزشکار و مراسم تجلیل از ورزشکاران سخن گفت و دغدغه های اعضا را پاسخگو بود.
اعضای شوای قشر بسیج ورزشکاران برخوار در پایان این جلسه بر هماهنگی و همسو بودن هئیت های ورزشی با بسیج ورزشکاران تاکید کردند و در ادامه مقرر شد برنامه هیئت های ورزشی و کانون بسیج ورزشکاران در بستر های مناسب فرهنگی و ورزشی هدف گذاری شود.
ارسال نظرات