خبرهای داغ:
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انجام شد؛

افتتاح زیرسازی و آسفالت روستای فیازمان و مرکز جامع سلامت باباقاسم نهاوند

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر زیرسازی و آسفالت روستای فیازمان و مرکز جامع سلامت باباقاسم شهرستان نهاوند با حضور مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۶۷۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹

افتتاح زیرسازی و آسفالت روستای فیازمان و مرکز جامع سلامت باباقاسم نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر زیرسازی و آسفالت روستای فیازمان با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیون تومان به نمایندگی از روستای تکه و کرک علیا و نثار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مرکز جامع سلامت باباقاسم با مساحت ۶۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید؛ این مرکز دارای ۱۷ نفر پرسنل است.

بازدید فرماندار و مسئولین از کارگاه عرق‌گیری سنتی گرین در روستای باباقاسم نیز از دیگر برنامه‌های این روز بود که مقرر است این کارگاه به کارگاه صنعتی تبدیل شود.

ویزیت رایگان چشم پزشکی، دندانپزشکی، مامایی و بخش عمومی نیز به مناسبت ایام دهه فجر در روستای عنبر قنبر از توابع بخش زرین دشت انجام شد و اهالی روستا به صورت رایگان در بخش‌های مختلف ویزیت شدند.

همچنین، طرح ویزیت رایگان در روستای عنبر قنبر برای اولین بار به نیت واقفین انجام شد و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در این خصوص هزینه شد.

سپس فرماندار نهاوند و مسئولین از بازی فوتبال بین تیم‌های کودکان مناطق تحت پوشش خدمات اجتماعی مهرعلی تحت نظارت سازمان بهزیستی و مجتمع ادیب در سالن تختی بازدید کردند.

در پایان برگزاری محفل انس با قرآن با حضور مسئولین شهر برزول و قاریان ممتاز کشوری در مکان کتابخانه 9دی شهر برزول انجام شد که در این برنامه از مهناز موسیوند مربی قرآن، نونهال قرآنی پارمیس دارایی حافظ 7جزو قرآن و نونهال مهدیس کیانی توسط مرکز قرآنی حضرت رقیه (س) و مسئولین بخش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات