خبرهای داغ:
بخشدار جوکار خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۸ پروژه اقتصادی و عمرانی در جوکار

بخشدار جوکار گفت: امسال در بخش جوکار در دهه فجر ۲۸ پروژه اقتصادی و عمرانی افتتاح و کلنگ‌زنی طی ایام دهه فجر می‌شود که اعتبار آن حدود ۲۵ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۳۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۸ پروژه اقتصادی و عمرانی در جوکارفرهاد جهانیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: ما هم اکنون میراث‌دار خون شهیدان انقلاب و شهیدان جنگ تحمیلی هستیم.

وی افزود: این شهدا هستند که با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند تا به این مرحله برسیم، بنایراین لازم است تا ما دین خود را اداء کنیم و اینکه در هر پست و مقامی که هستیم به مردم خدمات رسانی کنیم.

بخشدار جوکار ابراز داشت: دهه فجر هر سال فرصتی است تا مسئولین دولت با مردم ارتباط بیشتری برقرار کند و خدمات نظام را بهتر ابلاغ کند و پاسخگوی نیاز مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن ماه فرصتی است تا یک‌بار دیگر مردم وفاداری پشتوانه خود را به جمهوری اسلامی و این حرکت مردمی را به دنیا نشان دهند و ما باید زمینه را فراهم کنیم.

جهانیان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در این ایام عنوان کرد: میزان اعتبار تمام پروژه‌های شهرستان ۸۷ میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: امسال در بخش جوکار در دهه فجر ۲۸ پروژه اقتصادی و عمرانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که اعتبار آن حدود ۲۵ میلیارد تومان است.

بخشدار جوکار همچنین بازید از مجموعه معادن آندولوژیت زمان آباد، کندلان و چشمه پهن نهنجه با حضور استاندار را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و گفت: چهار خطه محور جوکار و تویسرکان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز افتتاح می‌شود.

وی بیان داشت: افتتاح ساختمان دهیاری حسین آباد، کلنگ زنی لایروبی قنات، افتتاح چهار پروژه بنیاد مسکن به صورت همزمان، بهسازی فاز یک ده شاکر، قشلاق دهنو، کندلان و الفاوت با حضور مسئولین نیز از دیگر برنامه‌ها است.

جهانیان عنوان کرد: کلنگ زنی لاین الفاوت و ساختمان آتش نشانی زمان آباد و افتتاح کارگاه پرورش زالو حسین آباد و برگزاری جشن انقلاب بانوان ازندریان نیز از جمله برنامه های دهه فجر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات