خبرهای داغ:
همایش بزرگ قرآنی دانش آموزان به مناسبت ایام الله دهه فجر در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۳۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

همایش بزرگ قرآنی دانش‌آموزان در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش بزرگ قرآنی دانش آموزان به مناسبت دهه فجر شامل حفظ و مفاهیم در پایه های ابتدایی و راهنمایی با مشارکت بسیج کارمندان، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان همدان در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی دشتکی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در این همایش با بیان شاخصه‌های قرآنی در حوزه فرهنگی و تربیتی به تبیین دیدگاه‌های قرآن پرداخت و با اشاره به داستان زندگی حضرت عزیر نبی آن را از اعجازات قرآن برشمرد.

مسئول بسیج ادارات استان همدان نیز در این همایش به تبیین وقایع انقلاب در سال 1357 و نحوه ورود حضرت امام (ره) به ایران و حضور گرم و صمیمی مردم در اطراف فرودگاه و خیابان‌های اطراف فرودگاه پرداخت.

امیری با اشاره به اولین حرکت حضرت امام(ره) پس از ورود به میهن اسلامی در حرکت به سمت گلزار شهدای بهشت زهرا و آغاز حرکت خود از کنار مرقد مطهر شهدا آن را یک الگوی کامل برای همه مدیران دانست که با تکیه بر شهدا و پیروی از مسیر شهدا خود را همواره با آن بزرگواران در مسیر انقلاب قرار دهند.

وی با اشاره به برخی حرکات ناشایست توسط مدیران آموزش و پرورش برای مدارس ابتدایی مبنی بر عدم حضور در آستان‌ها اظهار داشت: مادام که ما با بیان حضرت امام(ره) که خود را با شهدا به‌روز رسانی کنیم هیچ گزندی به این مملکت نخواهد رسید؛ این گونه حرکات را تلاش برای جهت دار کردن دانش آموزان از فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد که خواسته استکبار است.

مسئول بسیج ادارات استان همدان تصریح کرد: برای این منظور لازم است همه مسئولین با مرور بیانات حضرت امام(ره) و سفارشات ایشان در خصوص شهدا و خانواده‌های شهدا که ولی نعمتان انقلاب هستند عمل کردخ و اجازه ندهند راه امام(ره) دچار خدشه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات