خبرهای داغ:
استاندار همدان گفت: وقتی سپاه و بسیج انجام کار و خدمتی را بر عهده می گیرد مطمئن هستیم که به بهترین شیوه و بالاترین استحکام این طرح به سرانجام می‌رسد.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۰۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

سپاه و بسیج به بهترین شیوه و بالاترین استحکام در اجرای طرح‌ها عمل می‌کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت در آئین بهره برداری از طرح 235 واحدی مسکن کارکنان سپاه همدان اظهار کرد: وقتی سپاه و بسیج انجام کار و خدمتی را بر عهده می گیرد مطمئن هستیم که به بهترین شیوه و بالاترین استحکام این طرح به سرانجام می رسد.

وی اضافه کرد: سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان 2 فاز احداث اردوگاه راهیان نور در جنوب کشور را با پائین ترین هزینه یعنی حدود 20 میلیارد ریال انجام داد که این امر موید این است که سپاه و بسیج کار خود را به خوبی انجام می دهند.

استاندار همدان افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که یک هزار نقطه در کشور آباد شود که سپاه پاسدارن در این زمینه پیشگام شد و نشان داد که نه فقط در کارهای عمرانی بلکه در تمامی حوزه های اقتصادی، اشتغال و اجرای اقتصاد مقاومتی پیشگام است.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران با حراست از مرزهای ایران در غرب کشور از تعرض گروهک های تکفیری به کشور جلوگیری کرد و موجب شد که این ملت از گزند دشمن مصون باشد.

استاندار همدان یادآور شد: در جریان درگیری اخیر نیروهای سپاه پاسداران با گروهک تکفیری، رشادت رزمندگان منجر به هلاکت و دستگیری چند تن از اعضای این گروه شد.

وی اضافه کرد: یکی از رزمندگان سپاه همدان در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل شد که مردم این استان به شایستگی این برادر رزمنده را تشییع کردند.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات