خبرهای داغ:

برگزاری محفل انسی با قرآن کریم در روستای حسام‌آباد

محفل انسی با قرآن کریم گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه در مسجدصاحب الزمان(عج) روستای حسام برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۹۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

برگزاری محفل انسی با قرآن کریم در روستای حسام‌آبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محفل انسی با قرآن کریم به مناسبت ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه در مسجدصاحب الزمان(عج) روستای حسام برگزار شد.

یکی از اساتید دانشگاه دراین مراسم معنوی و قرآنی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه خطاب به جوانان گفت: جوانان و نوجوانان قرآن را فرا گیرید چراکه سعادت الهی در این راه الهی است.

دکتر آهی با بیان اینکه قرآن را باید تطبیقی، کاربردی و تاثیری خواند، ابراز داشت: امروزه دشمن جنگ فرهنگی را شروع کرده بنابراین تا می‌توانیم باید قرآن بخوانیم.

این استاد دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: محال است خون شهید ریخته شود و جواب ندهد.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) عنوان کرد: این انقلاب مقدمه ظهور امام زمان(عج) بوده بنابراین ما باید در فضای ظهور زندگی کنیم و خود را از گناهان دورکنیم.

آهی با بیان اینکه باید در همه کارهای خود اخلاص داشته باشیم، گفت: باید قدر انقلاب و شهیدان خود و این نظام و ملت را به رهبری امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) باید بدانیم.

در این مراسم پرفضلیت علیرضا رحمانی قاری نمونه کشوری به تلاوت قرآن کریم پرداخت و در پایان نیز مداح اهل بیت(ع) کربلایی مسیح الله جعفری به روضه خوانی پرداخت و از خیرین قرآنی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات