خبرهای داغ:
مدیر آموزش‌وپرورش کبودراهنگ خبر داد

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی کبودراهنگ در دهه فجر

مدیر آموزش‌وپرورش کبودراهنگ از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان کبودراهنگ در ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۱۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی کبودراهنگ در دهه فجربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا عسگری با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: گرامیداشت دهه فجر و تبیین ارزش‌های انقلاب برای جوان و نوجوان جامعه که آن دوران را درک نکرده‌اند، ضرورت داشته و نباید به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: آموزش‌وپرورش کبودراهنگ نیز به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر و آشنایی دانش آموزان با چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از 800 برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری را پیش‌بینی کرده است.

مدیر آموزش‌وپرورش کبودراهنگ گفت: در ابتدای دهه زنگ انقلاب به دلیل تعطیلی مدارس در پنجشنبه 12 بهمن، چهارشنبه 11 در مدارس نواخته شده و مراسم نمادین نیز 12 در یکی از مدارس انجام می‌شود.

وی بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا در مناطق شهری و روستایی با حضور فرهنگیان و دانش آموزان، برگزاری محفل انس با قرآن و حضور راویان انقلاب در مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر است.

عسگری با اشاره به سایر برنامه‌ها عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه دست‌سازه‌های هنری، علمی و پژوهشی دانش‌آموزان،  مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، نشست‌های سیاسی و بصیرتی در مدارس متوسطه و مسابقه انشانویسی با موضوع انقلاب از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی از دیدار با خانواده معظم شهدا در دهه فجر نیز خبر داد و گفت: یادواره  84 شهید دانش‌آموز و فرهنگی  کبودراهنگ نیز برگزار می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش کبودراهنگ با بیان اینکه بنیاد شهید و بسیج در برگزاری این یادواره مشارکت دارند، اعلام کرد: این شهرستان دارای 12 شهید فرهنگی و 72 شهید دانش‌آموز است.

وی با اشاره به طرح‌های عمرانی دهه مبارک فجر نیز افزود: افتتاح 2 مدرسه و 2 نمازخانه در مدارس با 750 میلیون تومان اعتبار و کمک خیران  از مهم‌ترین اقدامات است.

عسگری از تجهیز همه مدارس کبودراهنگ به امکانات گرمایشی استاندارد خبر داد و گفت: همه مدارس شهری و روستایی این شهرستان دارای پکیج یا بخاری استاندارد بوده و تنها 2 مدرسه روستایی باقی‌مانده که آن‌هم در دهه فجر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار