خبرهای داغ:
در چهارمین روز از دهه مبارک فجر خانه عالم و زائرسرای آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) شهرستان نهاوند با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان و مدیریت آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۳۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

بهره‌برداری از خانه عالم و زائرسرای آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر خانه عالم و زائرسرای آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) شهرستان نهاوند با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان و مدیریت آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) افتتاح شد.

در این روز نمازخانه دانشکده پیراپزشکی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان، زمین ورزشی چندمنظوره با اعتباری بالغ بر۷۰ میلیون تومان، آلاچیق و محوطه سازی دانشکده با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیون تومان و تجهیز اتاق های اداری و کلاس‌های آموزشی ۳۰ میلیون تومان و تجهیز خوابگاه خواهران و برادران ۳۰میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

دانشکده پیراپزشکی با ۷۲ دانشجوی پرستار، ۱۰۰نفر دانشجوی اتاق عمل،  ۲۴نفر دانشجوی فوریت‌ها و در مجموع ۱۹۶نفر دانشجو در حال فعالیت است.

افتتاح پست زمینی ۵۰۰kva برق شهید «محمد سیاوشی» با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان نیز از دیگر پروژه‌هابود که این پست زمینی 26 پست زمینی شهرستان نهاوند بود.

در پایان نیز نمایشگاه صنایع دستی و عرضه دستاوردهای بانوان شهرستان نهاوند در محل کانون فرهنگی اجتماعی بانوان کوثر مطهره این شهرستان افتتاح شد.

ارسال نظرات