مدیر مدرسه علمیه سبزوار:

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی امام خمینی (ره) بود/ قدردانی از نعمت انقلاب با خدمت به مردم میسر می‌شود

مدیر مدرسه علمیه سبزوار گفت: امام خمینی(ره) از ابتدای آغاز حرکت انقلابی هیچ گاه از مواضع خود عقب نشینی نکردند.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۳۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در مراسم گرامی داشت دهه مبارک فجر در سبزوار با بیان اینکه امام خمینی (ره) با حرکت خود به یک ملت نه بلکه به تمام مسلمانان جهان شخصیت داد اظهارداشت: امام خمینی(ره) از ابتدای حرکت بر عدم وابستگی به غرب و شرق تاکید کرد و بر این شعار خود تا تحقق آن ایستادگی نمود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی بین المللی و ویژه بود که بر کل جهان تاثیر گذاشت تصریح کرد: ایشان با معرفی کردن امریکا به عنوان شیطان بزرگ و بر ملا کردن نقشه شرارت‌های این کشور و ایادی آن سبب شد تا حد زیادی این کشور منزوی شود هیمنه پوشالی آن برای دیگر کشور‌ها نیز شناخته شود.

ثباتی مقدم در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های امام خمینی(ره) زهد و اخلاص برای خداوند بود تاکید کرد: اخلاص قلبی و همچنین زندگی ساده ایشان باید الگوی تمام مردم و به ویژه مسئولان قرار گیرد.

مدیر مدرسه علمیه سبزوار در ادامه با اشاره به اینکه امام(ره) از مردم بود و برای مردم کار کرد، عنوان نمود: ایشان حتی یک لحظه و یک گام برای منفعت شخصی خود برنداشت و این از رموز ماندگاری حرکت و انقلاب ایشان بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز همه مسئولین بر سفره این انقلاب نشسته و از ان ارتزاق می‌کنیم، ادامه داد: قدردانی از این انقلاب با خدمت خالصانه برای مردم امکان پذیر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها