جمعی از روشندلان استان تهران به حرم رضوی مشرف شدند

همزمان با ایام دهه فاطمیه جمعی از روشندلان استان تهران به حرم رضوی مشرف شدند.
کد خبر: ۸۹۸۱۸۳۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به‌نقل از آستان‌نیوز، مصطفوی‌نیا مسئول این کاروان با بیان این خبر اظهار داشت: ۴۴ نفر از روشندلان و ناشنوایان استان تهران به همت مؤسسه قرآنی روشندلان به پابوسی حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

وی با اشاره به اینکه این گروه از زائران به مدت سه روز میهمان امام مهربانی‌ها هستند، گفت: تغذیه این زائران با معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است. همچنین این عزیزان علاوه بر توفیق زیارت و بهره‌مندی از ویژه برنامه‌های فرهنگی شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) یک وعده میهمان مهمانسرای حضرت رضا (ع) خواهند شد.

مصطفوی‌نیا افزود: با توجه به اینکه این گروه از زائران از لحاظ جسمی معلول هستند، اما از بعد معنوی روح بزرگی دارند. بسیاری از اعضای این گروه به عنوان فعالان و قاریان برتر قرآنی در کشور فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه آستان مقدس حضرت امام رضا (ع) توجه ویژه‌ای به زائران معلول و نیازمند دارند، ابراز کرد: خوشحال هستیم که قرآن‌هایی با خط بریل (قرآن‌های مخصوص نابینایان) در حرم مطهر رضوی برای استفاده زائران کم‌بینا و نابینا وجود دارد.

مسئول کاروان روشندلان استان تهران عنوان کرد: از مدیران این آستان مقدس به ویژه مدیران معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی که اهمیت ویژه برای زائران محروم، کم‌برخوردار، معلول جسمی و حرکتی، ناشنوا، روشندل و. قائل بوده و شرایط زیارت آسان را برای آن‌ها فراهم می‌کند تشکر و قدردانی می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها