فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور:

یادواره شهدای کردستان و شمال غرب در نیشابور برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: یادواره شهدای کردستان و شمال غرب شهرستان نیشابور هم‌زمان با سالگرد سردار شهید حاج محسن قاجاریان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۹۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
سید علی‌اکبر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: شهیدان کردستان در عین رشادت‌هایی که از خود نشان داده‌اند، ولی همچنان گمنام و مظلوم‌اند و یکی از رسالت‌ها در قالب برگزاری یادواره شهدا تلاش برای معرفی این شهیدان عزیز است.

وی بابیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و فداکاری‌ها بزرگ است، گفت: شهدای کردستان مظلوم‌تر هستند، چون هم‌زمان در دو جبهه نبرد با رژیم بعث عراق و نبرد با مزدوران استکبار جهانی می‌جنگید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور به نقش رزمندگان نیشابوری در امنیت کردستان اشاره کرد و بیان کرد: سرداران شوشتری و مهدیان‌پور پس از پیروزی انقلاب تا ۳۱ شهریور ۵۹ در شهر‌های مختلف کردستان علی‌الخصوص در پاک‌سازی سنندج نقش‌آفرینی کردند.

حسینی افزود: بعد از انقلاب در مناطق شمال غرب و غرب نیرو‌هایی نیشابور در لشکر‌های ویژه شهدا، پنج نصر، ۲۱ امام رضا (ع)، ۶۱ محرم و سپاه کامیاران نقش به‌سزایی در تأمین امنیت این منطقه داشتند.

وی افزود: سرداران شهید عین‌الله زروندی، علی صادقی، حیدر علی سلیمانی، رمضان علی پیرانی، اسماعیل حسینی ثانی، احمدرضا رحمتی، علی خالو، عباس یوسفی، ابراهیم دامنجانی و سیدعلی منصوری در مسئولیت فرمانده گردان و مسئول محور نقش‌آفرینی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور ادامه داد: اثرگذارترین و برنده‌ترین سلاح در برابر هجمه دشمن سلاح فرهنگ ایثار و شهادت است و باید برای اتصال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به‌طورجدی کار شود.

حسینی با بیان اینکه هرگونه اقدام و تلاش در راستای گرامیداشت شهدا یک کار فرهنگی است، یادآور شد: کار برای شهدا به‌منزله کسب معنویت برای خودمان بوده و ارج نهادن به مقام شهدا موجب بیمه شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه انجام کار فرهنگی برای شهدا با مشارکت همه اقشار مردم، تأثیرگذاری بیشتری دارد، گفت: قدردانی و تجلیل از خانواده شهدای کردستان یک ضرورت است که باید مورد توجه همه مردم و مسئولان قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور اضافه کرد: امنیت و اقتدار امروز کشور از برکات ایثار و ازخودگذشتگی شهدای گران‌قدری است که در مسیر دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن بهترین راه را انتخاب و خود جاودانه شدند.

حسینی یادآور شد: یادواره شهدای کردستان و شمال غرب هم‌زمان با سالگرد سردار شهید حاج محسن قاجاریان و ۱۲ سردار شاخص و ۶۰۰ شهید کردستان پنج‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه از ساعت هشت و سی دقیقه صبح در دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور واقع در بلوار پژوهش برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها