مسئول اردویی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی خبر داد:

اعزام 3هزار دانشجوی خراسانی به اردو‌ی راهیان‌نور

مسئول اردویی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: 3هزار دانشجوی خراسانی در قالب ۱۵ کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۱۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جواد رحمانی در خصوص اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: امسال از مجموع دانشگاه‌های استان حدود ۳ هزار دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور اعزام می‌شوند.

رحمانی با بیان اینکه دانشجویان در قالب ۱۵ کاروان دانشجویی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی خراسان رضوی از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا ۲۵ اسفند نیز ادامه خواهد داشت.

مسئول اردویی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی با اشاره به کاهش تعداد اعزام دانشجویان در سال جاری نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: امسال نسبت به سال گذشته با کاهش تعداد اعزام دانشجویان به راهیان نور مواجه هستیم که دلیل این موضوع مشکل مالی دانشگاه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاشمان این است که به منظور افزایش امنیت، تمامی اعزام‌های دانشجویان استان را با قطار انجام دهیم اظهار داشت: ثبت‌نام‌های راهیان نور در عموم دانشگاه‌های استان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

رحمانی در خصوص اولویت‌های اعزام دانشجویان گفت: حدود ۷۰ درصد از کل اعزام‌های دانشجویان استان از کسانی است، که تا به حال به مناطق راهیان نور اعزام نشده‌اند و ۳۰ درصد اعزام‌ها، فعالین تشکل‌های دانشجویی و کادر کاروان‌ها خواهند بود.

مسئول اردویی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی در پایان گفت: تمام افرادی که در فضای دانشگاه‌ها در بخش فرهنگی کار می‌کنند، تاکید بر این نکته دارند که فضای راهیان نور چقدر می‌تواند در پالایش روحی دانشجویان در فضای مسموم جامعه کمک کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها