مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان رضوی خبر داد:

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت درمان بیمه شدگان

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: امسال سازمان تامین اجتماعی کشور ۱۹ هزار میلیارد تومان برای درمان بیمه شدگان اعتبار اختصاص داده که ۱۰۰۰ میلیارد تومان آن سهم بیمه شدگان خراسان رضوی است.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۴۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حمید داستانی مدیردرمان سازمان تامین اجتماعی خراسان رضوی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس بیمارستان رازی (تامین اجتماعی) تربت حیدریه اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در این استان با ۱۶ مرکز درمانی و پاراکلینیک و سه بیمارستان ملکی در مشهد و تربت حیدریه با چهار هزار نفر طرف قرارداد به بیمه شدگان این استان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: امسال سازمان تامین اجتماعی کشور ۱۹ هزار میلیارد تومان برای درمان بیمه شدگان اعتبار اختصاص داده که یکهزار میلیارد تومان آن سهم بیمه شدگان خراسان رضوی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۲ ٫ ۵ میلیون نفر در مراکز ملکی و بالغ بر ۱۸ میلیون نفر در مراکز طرف قرارداد این سازمان تحت درمان تامین اجتماعی قرار گرفتند که ۵۰ هزار نفر از آن‌ها بستری و عمل جراحی شدند.

وی بیان داشت: در چهار سال گذشته حدود ۸۰ پزشک جذب مراکز درمانی تامین اجتماعی شدند که از این تعداد ۱۲ پزشک فوق تخصص هستند.

داستانی درپایان از فرهنگ خوشرویی و پاکدستی بعنوان اولویت اصلی گفتمان سازی این سازمان برای بیمه شدگان یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه ۴۲ میلیون نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گرفتند یکی از اولویت‌های کاری خود را استقرار فرهنگ خوشرویی و پاکدستی قرار دادیم تا بتوانیم در کنار ارائه خدمات و تجهیزات بروز و با کیفیت منزلت و کرامت بیمه شدگان را رعایت کرده باشیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ۸ ساله هادی اسلامیان، محمد عجم بعنوان رییس جدید بیمارستان رازی معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها