فرماندار درگز:

دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاورد‌های نظام است

فرماندار درگز بیان داشت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاورد‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل جدید است.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۸۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش با حضور کلیه اعضا در اتاق جلسات این اداره برگزار شد.
 
حبیب قنبری دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان درگز ضمن عرض خیرمقدم به اعضاء شورا، وفات شهادت گونه ۳۲ نفر از خدمه کشتی سانچی را به خانواده‌های داغدیده آنان، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تسلیت گفت.
 
وی با تبریک سالروز تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش اظهار کرد: امید است شورا با اتخاذ تصمیمات درست و مصوباتی قابل اجرا در جهت کاهش مشکلات آموزش و پرورش گام بردارد.
 
مدیر آموزش و پرورش درگز به نقش مهم و ارزشمند شورای آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان اشاره کرد و تصریح کرد: آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی است و توجه به این نهاد باعث رشد و ارتقاء آموزش در سطح شهرستان و کشور می‌شود.
 
قنبری عنوان کرد: محیط آموزشی مناسب در کنار معلمان توانمند و دانش آموزان ساعی از جمله اثرات آموزش و پرورش است و باید با همکاری، همفکری و تلاش مضاعف اعضای شورای آموزش و پرورش و افراد نخبه، در این راه خدمات ارزنده‌ای ارائه کنیم. محمدحسن فرهادی نیز در سخنانی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار سانحه کشتی سانچی به اهمیت جایگاه شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه جلسات این شورا بسیار مهم هستند، باید تمام اعضا به موقع در این جلسات شرکت کرده و به سمت کاربردی کردن مصوبات آن حرکت کنیم.
 
فرماندار درگز با اشاره به مشکلات بودجه‌ای آموزش و پرورش به ویژه در بخش پرداخت قبوض آب، برق و گاز تشریح کرد: نهاد‌های یادشده باید با آموزش و پرورش همکاری و تعامل لازم را داشته باشند در ضمن آموزش و پرورش نیز باید با مدیریت صحیح و اصلاح الگوی مصرف، در مصرف آب، برق و گاز صرفه جویی کرده و هزینه مصرفی خود را پرداخت کند.
 
رئیس شورای آموزش و پرورش درگز اظهار کرد: ۳۶۰۰۰ دانش آموز و ۵۰۰۰ معلم شهید هدیه دستگاه تعلیم و تربیت به استقلال طلبی و مردم سالاری دینی در ایران هستند بنابراین باید برای برگزاری جشن‌های انقلاب در دهه مبارک فجر، برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.
 
وی عنوان کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاورد‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دانش آموزان است و باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که پیام انقلاب به نسل‌های جدید، به درستی انتقال یابد.
 
رمضان یزدان پناه شهردار درگز در پایان با اشاره به اهداف و برنامه‌های شهرداری در بخش فرهنگی و همچنین تاکید بر لزوم توجه به ارتقاء فرهنگ شهر نشینی خاطر نشان کرد: شهرداری درگز آمادگی همه جانبه برای همکاری با آموزش و پرورش شهرستان را داشته و با تمام توان در جهت برگزاری جشن‌های دهه فجر تلاش خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها