خبرهای داغ:
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوروبیابانک عنوان کرد:

کمک ۴۷۳میلیون ریالی مردم خوروبیابانک به ستاد بازسازی‌عتبات‌عالیات

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان خوروبیابانک گفت: مردم خوروبیابانک از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴۷۳ میلیون ریال برای بازسازی عتبات به عالیات کمک کرده اند
کد خبر: ۸۹۷۶۴۵۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خور، حسن سیف در گفتگو با خبرنگار بسیج از اهدای بیش از ۴۷۰ میلیون ریال نذورات نقدی و غیرنقدی مردم به ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوروبیابانک افزود: مردم ولایتمدار و دوست دار اهل بیت شهرستان خوروبیابانک از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۷۳ میلیون ریال برای بازسازی حرمین مطهر ائمه در کاظمین، نجف اشرف، سامرا و کربلا کمک کردند.
وی افزود: این کمک‌ها از محل نذورات نقدی و جواهرات و نیز در مراسم پرچم گردانی پرچم متبرکه مرقد مطهر حضرت امام حسین (علیه السلام) در دهه اول محرم جمع آوری شده است.
سیف خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۵ نفر نیروی ماهر گچ کار، آرماتوربند، سنگ کار، جوشکار، نماکار، کاشی کار، از شهر جندق برای کمک به بازسازی اماکن مقدس عازم کشور عراق شده اند.
وی حمل درب‌های حرم مطهر حضرت علی (ع)، حرم مطهر جواد الائمه (ع) و حرمین امامین عسکریین (ع) به شهر‌ها و روستا‌های شهرستان را از دیگر فعالیت‌های این ستاد عنوان کرد کرد و افزود: مردم شریف شهرستان در کنار زیارت و تبرک جستن، نذورات خود را برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوروبیابانک خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ عدد صندوق جمع آوری نذورات مردمی برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در سطح شهرستان نصب شده است.
وی افزود: هم اکنون ۵۸ نفر به صورت افتخاری با ستاد عتبات عالیات شهرستان خوروبیابانک همکاری دارند.
ارسال نظرات