خبرهای داغ:
در برخوار برگزار می شود؛

اولین کنگره سرلشگر خلبان شهید اصغر هاشمیان کربکندی

اولین کنگره سرلشگر خلبان شهید اصغر هاشمیان کربکندی پنج شنبه هفته جاری در محله کربکند دولت آباد برخوار؛ زادگاه شهید برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۵۸۹۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، نشست خبری برگزاری کنگره سرلشگر خلبان شهید اصغر هاشمیان کربکندی با حضور مسئولان مربوطه و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

دبیر کنگره سرلشگر خلبان شهید اصغر هاشمیان کربکندی در این جلسه از برگزاری اولین یادواره و کنگره شهید هاشمیان خبر داد و گفت: با این که شهید اصغر هاشمیان در سال ۱۳۳۱ در محله کربکند دولت آباد به دنیا آمد اما از سن ۱۲ سالگی به همراه خانواده ساکن تهران شدند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن معینی ادامه داد: به دلیل این که سال ها مادر شهید با برگزاری هرگونه مراسم و یا یادواره به نام و یاد شهید مخالفت می کرده اند نام شهید از ذهن بسیاری از همشهریان پاک شده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به برخی از رشادت ها و اقدامات سیاسی، اجتماعی شهید والامقام، اظهار کرد: شهید اصغر هاشمیان جزء افراد انقلابی است که در پیروزی انقلاب و جلوگیری از کودتای نوژه نقش مؤثری داشته و از یاران مرحوم حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

این مسئول به مهم ترین برنامه های کنگره اشاره کرد و افزود: نماز مغرب و عشاء به امامت حضرت ایت الله مهدوی اقامه خواهد شد و پس از تلاوت قرآن توسط استاد نیکدستی قاری بین المللی؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی به سخنرانی و بیو کافی به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

معینی از رونمایی انیمیشن و مستند نیم ساعته زندگی شهید اصغر هاشمیان نیز خبر داد و افزود: فلش کارت و کتابچه صوتی شهید هم تهیه شده است.

دبیر کنگره شهید هاشمیان کربکندی در پایان زمان برگزاری این مراسم را پنج شنبه هفته جاری و مکان آن را ورزشگاه شهدای کربکند جنب گلزار شهدای کربکند عنوان کرد.

ارسال نظرات