فرمانده سپاه امام رضا(ع):

دشمن می‌خواهد شبکه‌های خود را از فضای مجازی به واقعیت میدانی تبدیل کند/ تحریم دشمن برای ایجاد نارضایتی در بین مردم است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: دشمن می‌خواهد که شبکه‌های خود را از فضای مجازی به واقعیت میدانی تبدیل کند به این منظور باید ماهیت تشکیلاتی حزب الله را علاوه بر فضای حقیقی به فضای مجازی نیز منتقل کرد.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۹۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری در جمع بسیج مداحان خراسان رضوی، در محل پایگاه آداب زیارت حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: دنیای استکبار به این جمع بندی رسیده است که در نبرد‌های رو در رو حریف انقلاب نیست و باید خاستگاه را مورد هدف قرار دهد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: نظام اسلامی به شدت تحت تهاجم استکبار جهانی است و میدانی پیدا نمی‌شود که نظام اسلامی در آن درگیر با دشمن نباشد؛ از جبهه اقتصادی تا جبهه فرهنگی و سیاسی و هر جبهه‌ای که عمیق شویم آن را میدان نبرد در می‌یابیم که دشمن در آن اهداف کوتاه و بلند مدت را در نظر دارد.

وی ادامه داد: فعالیت فرهنگی زمان بر است و دشمن برای این مهم نیز برنامه‌ریزی بلندمدت دارد تا خود را به نتیجه برساند و امروز در این حوزه دشمن بار‌ها شکست را چشیده است در حوزه‌های اقتصادی وقتی دقیق می‌شویم هدف دشمن را ضربه زدن به نظام اسلامی می‌بینیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: دشمن یک مطلب را در دستور کار قرار داده است تا هر چه زودتر بتواند به هدف خود یعنی براندازی نظام اسلامی برسد و زود بازده‌ترین راه کار امنیتی و نظامی انجام دادن است و البته شاهد هستیم که در این دو حوزه تاکنون نتوانسته است راه به جایی ببرد، ولی فضای کشور را از طریق برخی با ایجاد ناامنی تحت تأثیر قرار دهد تا به هدف‌های خود برسد.

نظری عنوان کرد: همه مسائل تحریم‌ها از طریق برخی افراد برای ایجاد هرج و مرج و همه مباحث تحریم‌ها مربوط به ایجاد نارضایتی مردم در مقابل نظام اسلامی است.

وی تأکید کرد: برای حفاظت و حراست از دستاورد‌های انقلاب باید در همه عرصه‌ها حضور یابیم و اگر چه یک میدان تخصصی، ولی بدیهی است که باید در همه میدان‌ها مردم حضور یابند که باید برای این مهم روشنگری در مقابل نقشه‌های دشمن انجام داد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: این کار سخت و پیچیده‌ای است؛ چراکه دشمن در این مهم با ابزار‌های بسیار قوی کار می‌کند و در همین قضایای اخیر با حضور مردم قائله تمام شد؛ دشمن می‌خواهد که شبکه‌های خود را از فضای مجازی به واقعیت میدانی تبدیل کند به مین منظور باید ماهیت تشکیلاتی حزب الله را علاوه بر فضای حقیقی به فضای مجازی نیز منتقل کرد.

نظری خاطرنشان کرد: دشمن در همان اقلیت فضای مجازی قصد دارد که آن کم را زیاد جلوه دهد و به سرعت به واقعیت تبدیل کند و البته ابزاری که آن‌ها دارند قابل قیاس با جبهه حق نیست.

وی ابراز کرد: ایجاد شبهه و تردید، حداقل مردم را از کار می‌اندازد؛ چراکه دشمن از فریب و نیرنگ برای نیل به اهداف استفاده می‌کند و برای مقابله با این مهم باید با استفاده از تمامی فرصت‌ها و ابزار‌های موجود خلاء حضور در فضای مجازی جبران شود و ما از دشمن در این فضا باید پیشی بگیریم و این کار شدنی است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: باید از قضایای اخیر عبرت گرفته شود؛ چراکه فاصله بین برخی کار‌ها بسیار ظریف و دقیق است و ضد انقلاب در این فضا به دنبال عوض کردن اهداف و شعار‌ها است تا موقعیت را به نفع خود تغییر دهد.

نظری خاطرنشان کرد: جنگ نرم هوشیاری و بصیرت می‌خواهد تا مرز‌های مختلف تعیین شودبه همین منظور باید تمامی افراد صاحب‌نظر آستین‌ها را بالا بزنند و نباید بگذاریم که شبهه ایجاد و عمیق شود.

وی تصریح کرد: به نظر، دشمن برای اتفاقات اخیر از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی برای ۲۲ بهمن داشت؛ چراکه قرارگاه عملیاتی فضای مجازی و روانی در خارج از مرز‌ها تشکیل داده بودند و طبق نظر رهبری معظم انقلاب سه ضلع سعودی، آمریکا و منافقین در این مهم نقش داشتند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) عنوان کرد: ضرورت بصیرت نسبت به گذشته بسیار بیشتر است و نباید گذاشت مردمی که نسبت به نظام و انقلاب دلبستگی دارند، دلسرد شوند و باید از حضور همگان در خاموش کردن فتنه اخیر تشکر و قدردانی کرد.

نظری ابراز کرد: به سبب وظیفه انقلابی و مردمی باید در میدان حضور پیدا کنیم و حضور تمامی تشکل‌ها و دسته‌ها در بزنگاه‌ها بسیار کار را آسان کرده است و باید ارتباط مردم با نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر از گذشته شود، زیرا با حضور مردم در تمامی بخش‌ها در صورت بروز مشکل، آن مسئله هر چه زودتر حل می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها