کریمی قدوسی:

مسئولین با بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی راه نفوذ دشمن را ببندند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر تاکید کرد: مسئولین باید به مسائل معیشتی مردم بیشتر توجه می‌کردند زیرا خودشان با گرانی بزرگ‌ترین رخنه و روزنه را برای نفوذ دشمن ایجادکردند.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۳۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار جواد کریمی قدوسی در نشست بصیرتی مردمی که به همّت حوزه بسیج ۸ سپاه ناحیه میثم مشهد و با حضور مسئولین و بسیجیان این ناحیه  در مسجدقمربنی هاشم شهید آوینی برگزارشد، ضمن گرامیداشت شهدای ۱۰ دی سال ۵۷ بیان داشت: صاحب اصلی انقلاب مردم هستند، مردمی که با شاخصه ولایت پذیریشان و اتحادشان در برابر استکبار زمان، در اوج اقتدار و بدون هیچ هراسی ایستادند و با هدایت‌های ولایت فقیه زمانشان امام خمینی (ره) نقشه ها و فتنه‌های آمریکا و اسرائیل و دست نشانده هایشان را برملاکردند و باقدرت ایمان توانستند مشت محکمی را به دهان استکبار بزنند.

وی افزود: امّا دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و امام امّت است زیرا دشمن خوب فهمیده است تا وقتی که مردم به منبع فیض ولایت متصل باشند هرگز گمراه و فریب خورده نخواهندشد و اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران حفظ خواهدشد اما اگر این اتحاد و اعتماد به رهبر، کم شد یا از بین رفت، نظام ضربه پذیرمی‌شود و به راحتی می‌شود از درون نظام را به آشوب کشید و در نهایت ساقط کرد.

کریمی قدوسی تأکید کرد: این توطئه مربوط به امروز نیست، عمروعاص هم در جنگ صفین همین روش را به کاربرد، و با کلیدواژه (اختلاف) و (دودستگی) و (ایجاداختلاف بین امام و مردم) توانست پیروزشود و امروز وقتی راهبرد دشمن را می‌بینیم، مشخص می‌شود که خروجی مذاکرات اخیربا آمریکا، جدا افتادن میان امت و رهبر، بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان با توجه به مسأله نفوذ و فتنه و حوادث اخیر اشاره کرد: دشمن همیشه به دنبال پیداکردن رخنه‌ها و ضعف‌هاست و از آن طریق نفوذ می‌کند. مسئولین باید به مسائل معیشتی مردم بیشترتوجه می‌کردند زیرا خودشان بزرگ‌ترین با گرانی رخنه و روزنه را برای نفوذ دشمن ایجادکردند  و از طرفی مردم هم باید فریب چهرۀ بَزک کرده دشمنان را نخورند، بلکه مردم باید چهره حقیقی و اهداف مستکبرانه آمریکا و اسرائیل را ببینند که آن‌ها در هیچ زمانی خیرخواه ملت ایران نبوده و نیستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها