خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر شاهین شهر:

تخریب اموال عمومی همه شهروندان را متضرر می کند

رئیس شورای شهر شاهین شهر با محکومیت اقدامات اغتشاشگران گفت: تخریب و آسیب رساندن به اموال عمومی و دولتی همه شهروندان را متضرر می کند.
کد خبر: ۸۹۷۲۶۴۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر، مهرداد مختاری، در گفتگو با خبرنگار بسیج، از برگزاری بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شاهین شهر خبر داد و با محکوم کردن اقدامات اخیر آشوبگران و هنجارشکنان در تخریب اموال دولتی و عمومی در برخی نقاط کشور از جمله شاهین شهر گفت: متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد اقدامات آشوبگرانه عده‌ای اغتشاشگر به تحریک دشمنان در برخی نقاط کشور از جمله شهر شاهین شهر بودیم که منجر به آسیب رسیدن به اموال عمومی و دولتی شد.
رئیس شورای دوره پنجم شهر شاهین شهر، افزود: اینگونه تحرکات چیزی جزء اختلاف و دوستگی بین مردم حاصلی به دنبال ندارد و باید این قبیل افراد معاند شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی کرد چرا که وجود چنین افرادی تحقق خواسته‌های بر حق مردم را به تعویق می‌اندازد.
وی با اشاره به تخریب اموال عمومی و دولتی قابل توجهی در شاهین شهر اظهار کرد: مردم باید بدانند اموال عمومی متعلق به خود شهروندان است و تخریب و آسیب رساندن به آن‌ها همه شهروندان را متضرر می‌کند که با توجه به شرایط رکود حاکم بر اقتصاد کشور، هزینه نوسازی مجدد مبلمان شهری و اموال آسیب دیده در این اغتشاشات از شهروندان اخذ می‌شود.
مختاری افزود: اعضای دوره پنجم شورای شاهین شهر به اتفاق در این جلسه بر پیگیری مطالبات مردم در زمینه اشتغال، بهبود شرایط معیشتی و … توسط مسئولان تاکید کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات مردم شدند.
رئیس دوره پنجم شورای شاهین شهر، به موضوع سرمایه گذاری در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر اشاره کرد و افزود: سرمایه گذاری در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر از جمله موضوعات مطرح در این جلسه بود که کلیه اعضای شورای شهر و معاونین شهردار با دعوت از سرمایه گذار در این بخش، نقطه نظرات خود را اعلام و تصمیم گیری نهایی به ارائه مستندات و بررسی کارشناسی موضوع موکول شد.
ارسال نظرات