فرمانده سپاه امام صادق (ع):

امروز فضای رشد فکری و عقلی سربازان در سپاه فراهم است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) در دهمین جشنواره جوان سرباز که با عنوان جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در سالن 22 بهمن این سپاه برگزار شد، گفت: امروز فضای رشد فکری و عقلی سربازان در سپاه فراهم است.
کد خبر: ۸۹۷۲۰۸۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: تأثیرگذارترین عوامل انسانی در جوامع بشری سن جوانی است که هرگونه ترقی و تعالی در ابعاد مختلف مادی و معنوی مرهون توانمندی­ ها و استعدادهای جوانان یک جامعه است.

وی تصریح کرد: اگر ما به تاریخ نگاهی گذرا بیندازیم می­ بینیم که سرباز در لشکر اسلام دارای اهمیّت خاصی است و وقتی سربازان زمان خود را با سربازان صدر اسلام مقایسه می­ کنیم به خوبی درمی­ یابیم که سرباز انقلاب اسلامی، ویژگی­ های سربازی خودش را از سربازان صدر اسلام دریافت می­ کند.

فرمانده سپاه استان در ادامه عقل­ گرایی و داشتن قوه تفکّر و اندیشه را از جمله عوامل موفقیّت یک سرباز عنوان و خاطرنشان کرد: سرباز موفق کسی است که عقل را در جهت رشد و تکامل خود و جامعه بکار گرفته و با همت بلند خود، اهداف بزرگی را که بر اساس عقلانیّت برای خود ترسیم کرده است دنبال کرده و به آن اهداف دست پیدا کند.

سردار رزمجو افزود: داشتن اراده قوی و قاطعیّت در تصمیم از دیگر ویزگی­ هایی است که لازم است در یک سرباز موفّق وجود داشته باشد تا بتواند با تلاش و کوشش در عرصه­ های مختلف، آینده خوبی را برای خود و نظام اسلامی رقم بزند.

امروز فضای رشد فکری و عقلی سربازان در سپاه فراهم است

وی در پایان سربازان را به یافتن راهنما و الگویی مناسب برای ادامه زندگی خود توصیه و اذعان کرد: همه ما و شما سرباز امام زمان (عج) و انقلاب اسلامی هستیم و بهترین یار و یاور ما قرآن است و هرچه نیاز داریم در قران وجود دارد به همین خاطر اگر ما با قرآن مأنوس باشیم می­ توانیم تمام مشکلات زندگی را احصاء و برای آن­ ها راهکارهای مناسب پیدا کنیم.

امروز فضای رشد فکری و عقلی سربازان در سپاه فراهم است

انتهای خبر/

ارسال نظرات