امام جمعه برازجان:

آمریکا، انگلیس و صهیونیست­ ها در پشت صحنه اغتشاشات اخیر قرار دارند

امام جمعه برازجان در خطبه­ های نماز جمعه این هفته برازجان در خصوص حوادث و اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور گفت: آمریکای جنایت­ کار، انگلیس خبیث و صهیونیست­ ها در پشت صحنه وقایع اخیر قرار دارند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۷۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در ادامه توطئه­ هایی که بر علیه نظام اسلامی طراحی می­ کنند هر چند سال یک بار فتنه­ ای را بر علیه نظام اسلامی طراحی و اجرا می­ کنند تا بتوانند به اهداف خود دست یابند که هر بار با لطف خداوند و بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه مانند نهم دی سال 88، آتش فتنه آن­ ها خاموش می­ شود.

وی تصریح کرد: آمریکا، صهیونیست­ ها و عوامل منطقه­ ای آن­ ها مانند آل سعود به خاطر شکست­ هایی که در سال­ های اخیر از انقلاب اسلامی دیده­ اند این بار نیز برنامه­ ریزی کردند تا به خاطر مشکلاتی که در کشور وجود دارد بتوانند اهداف خود را پیاده کنند که این بار هم این فتنه آن­ ها با بصیرت مردم خاموش شد.

خطیب جمعه برازجان تأکید کرد: آن چه درباره وقایع اخیر مهم است این است که اصل مشکلات و خواسته­ های قانونی مردم مانند گرانی، بیکاری و مشکلات مربوط به مؤسسات مالی نباید فراموش شود بلکه لازم است که این مشکلات به صورت جدی پیگیری و حل شود چرا که دشمن از وجود همین مشکلات به عنوان بستری برای پیاده کردن اهداف خود استفاده می­ کند.

حجت الاسلام مصلح افزود: نوع اقدامات اغتشاش­گران مانند آتش­ زدن تعدادی از اماکن عمومی و مختل کردن زندگی روزانه مردم، حمله به تعدادی از امام زاده­ ها، غارت اموال عمومی در شهرها و اقداماتی نظیر این موارد بهترین گواه بر نیت پلید دشمنان و فتنه­ گران است.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان و شهرستان ما همیشه در صحنه­ های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته و نه در فتنه 88 و نه در وقایع اخیر اجازه ندادند فتنه­ گری بتواند در این جا حضور پیدا کرده و نقش ایفا کند و ضمن اعلام برائت از عوامل ناامنی کشور از نیروهای امنیتی و قوه قضائیه درخواست داریم که بدون هیچ ملاحظه­ ای با عوامل ناامنی کشور مقابله کنند.

مصلح در ادامه درباره کمی بارش باران در سال جاری در برازجان گفت: بارش باران امسال خیلی به تأخیر افتاده است و به همین علّت تعداد زیادی از مردم درخواست اقامه نماز باران را داشتند تا ان­ شاءالله با تضرع و زاری از خداوند متعال بخواهیم باران رحمتش را بر ما نازل کند.

وی ضمن درخواست از مردم برای روزه­ داری از روز سه شنبه این هفته به مدّت سه روز برای اقامه نماز باران، تصریح کرد: عصر پنج شنبه 21 دی نماز باران در کنار گلزار شهدای گمنام برازجان برگزار می­ شود و قطعاً کردار، اعمال و رفتار ما نیز بر این حوادث اثر دارند لذا لازم است از اعمال ناشایست خود استغفار کنیم و از خداوند متعال بخواهیم تا باران رحمتش را بر ما نازل کند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات