رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیر خبر داد:

پرداخت شهریه دانشجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد دیر

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از پرداخت شهریه 125 دانشجو تحت حمایت این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۵۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، مسلم انیژ پور ضمن ارائه گزارش از میزان کمک هزینه و شهریه پرداختی به دانشجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: یکی از محورهای اصلی خدمات این نهاد حمایت از دانشجویان مددجو است.

انیژ پور با بیان اینکه 125 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دیر قرار دارند، اظهار داشت: 61 نفر از این دانشجویان دختر، 64 نفر از آنان پسر و 6 نفر آنان نیز طلبه و در حوزه علمیه مشغول به تحصیل هستند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر تصریح کرد:  کمیته امداد در آستانه هر نیم سال تحصیلی شهریه و کمک هزینه تحصیل به دانشجویان تحت حمایت خود پرداخت می کند.

انیژ پور افزود: تامین شهریه مراکز دانشگاهی بسته به رشته تحصیلی و مقطع و همچنین پرداخت کمک هزینه تحصیلی بابت هزینه خوابگاه، ایاب ذهاب و خرید سایر ملزومات نیز دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بودجه سال جاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر برای حمایت از دانشجویان تحت پوشش در مجموع بیش از 219 میلیون ریال بوده است،

انتهای خبر./

ارسال نظرات