امام جمعه عسلویه:

آن هایی که به جمهوری اسلامی اهانت کردند مزدور بودند

امام جمعه عسلویه در خطبه های نماز جمعه امروز عسلویه گفت: آن هایی که به پرچم جمهوری اسلامی اهانت کردند مزدوری و بی صفتی کردند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۹۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت‌ الاسلام سید علی هاشمی‌ نژاد در ادامه مباحث گذشته در خصوص نیکی‌ کردن به پدر و مادر اظهار کرد: طبق روایات سه گناه است که خداوند عقوبت آن را به تأخیر نمی‌اندازد و در همین دنیا انسان جزای آن را می‌بیند؛ این سه گناه عاق والدین، ظلم به بندگان خدا و بدی کردن در برابر احسان دیگران است.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: انبیاء و بزرگان از لحظه جان دادن به رحمت خدا پناه می‌بردند اگر می‌خواهید از سختی جان دادن در امان باشید صله رحم و نیکی به پدر و مادر کنید اگر می‌خواهید تهی‌دست نشوید پدر و مادر را دریابید.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار هفتگی با خانواده شهدا گفت: معظم‌له فرمودند دشمن منتظر یک فرصت و منتظر رخنه است؛ در قضایای اخیر همه کسانی که دشمن انقلاب اسلامی هستند، دشمن چه آنهایی که پول دارند چه آنهایی که سلاح دارند و چه آنهایی که دستگاه‌های امنیتی دارند دست به دست هم دادند که برای جمهوری اسلامی مشکل درست کنند.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: این نشان می‌دهد که دشمنی دشمنان به جای خود باقی است. برخی می گویند آمریکا و انگلیس دیگر مثل سابق نیستند، اینها اشتباه می‌کنند، دشمن هیچ وقت از دشمنی و فتنه‌انگیزی دست بر نمی‌دارد؛ آنچه دشمن را سرجای خود می‌نشاند روح شجاعت، فداکاری و ایمان ملت است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: فکر نکنید چند نفر که سابقه انقلابی دارند کنار رفتند و انقلاب غریب است؛ این انقلاب به مهدویت وصل می شود، اینها دچار هوای نفس شده‌اند، خودشان را باخته‌اند، ما پای این سخن می‌توانیم قسم یاد کنیم که این انقلاب ماندنی است.

امام جمعه عسلویه افزود: این کشور رهبری حکیم، شجاع، بادرایت، تیزبین و ریزبین دارد و ما به این رهبر افتخار می‌کنیم و نیز مردمی مومن، متحد و انقلابی دارد که تا پای جان ایستاده‌اند.

وی گفت: مردم این انقلاب را به راحتی به دست نیاورده‌اند که به راحتی از دست بدهند؛ مردم ما هوشیارند و تمام توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند. کوردلان بدانند مردم کشور و رهبرشان را دوست دارند و از آن دست نخواهند کشید. مردم طی دو روز گذشته تودهنی به همه فتنه‌گران زدند و دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد که بر کشور ما مسلط شوند.

هاشمی‌نژاد افزود: مردم ما نیاز به دخالت بیگانگان ندارند، بروند نابسامانی‌های کشورهای خودشان درست کنند، مردم ما ۴۰ سال است کشور را اداره کرده‌اند و روی پای خود ایستاده‌اند.

وی اظهار داشت: وقتی در کشور ما با چند مزدور و فتنه‌گر برخورد می‌شود ادعای حقوق بشر می‌کنند ولی در همین کشور فرانسه بعد از یک اعتراض ۵۰۰ نفر را بازداشت کردند اما حرفی نزدند؛ این چه حقوق بشری است؟ به لطف خدا حکمت رهبری و هوشیاری مردم دشمن تاکنون موفق نشده و دیگر هم موفق نخواهد شد.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: از مردم با بصیرت سراسر کشور تشکر می‌کنیم؛ از مردم وقت‌شناس و مومن و انقلابی ایران قدردانی می‌کنیم؛ مسئولان هم قدر این مردم را بدانند. بهترین قدردانی از ملت خدمت صادقانه و خاضعانه به آنها است؛ حل مشکل معیشتی مردم باید در اولویت باشد.

وی ادامه داد: از تمام نیروهای امنیتی که درچند روز گذشت جان برکف تلاش کردند و زحمت کشیدند؛ از سپاه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، بسیج و همه عزیزان تشکر می‌کنیم.

هاشمی‌نژاد با خطاب قرار دادن مردم شهرستان عسلویه گفت: در این شهرستان مردم مشکلاتی دارند از جمله مسئله ته‌لنجی؛ باید مشکلات را از طریق مبادی قانونی پیگیری کنند و از هرگونه تجمع پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: ممکن است برای حق قانونی تجمع شود اما دشمن رخنه می‌کند؛ حفظ وحدت سرلوحه زندگی ما باشد. با محوریت ولایت و وحدت در سایه‌سار ولایت در صحنه حاضر باشید و هوشیاری خود را حفظ کنید چراکه دشمن بیدار است و ما هم باید بیدار باشیم.

امام جمعه عسلویه افزود: آنهایی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را آتش زدند مزدوری و بی‌صفتی کردند؛ از مردم شهرستان که در روز چهارشنبه در راهپیمایی بیعت با ولایت در شهر عسلویه شرکت کردید، کوبنده شعار دادید و حوادث و اغتشاشات اخیر را محکوم کردید تقدیر و تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات