دهمین جشنواره جوان سرباز با عنوان جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با حضور جمعی از کارکنان وظیفه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و منطقه دوّم ندسا در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۰۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه امام صادق (ع) در این جشنواره گفت: خوشبختانه با تعاملی که بین سپاه امام صادق (ع) و سایر رده­ های نظامی در استان وجود دارد خوشبختانه در تمام عرصه­ ها تعاملات گسترده­ای وجود دارد که موجب پیشرفت­ های فراوانی در انجام مأموریّت­ ها شده است.

سرهنگ خلیل رفعتی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زمینه­ های مختلف رشد سربازان هم از لحاظ معنوی و هم از لحاظ مادی را در دوران خدمت سربازی فراهم کرده است که برای نمونه می­ توان به برگزاری کلاس­ های اخلاق و قرآن ویژه سربازان در بعد معنوی و برگزاری دوره­ های مهارت آموزی توسط مراکز فنی و حرفه­ ای برای آن­ ها در بعد مادی اشاره کرد که سربازان عزیز می­ توانند از این دوره­ ها نهایت استفاده را ببرند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را فرهنگ­ سازی و ارائه الگوهای موفق و برتر در جامعه سربازان برشمرد و خاطرنشان کرد: ان شاءالله که با تجلیل و تکریم از سربازان با تأکید بر ارزش­ ها و آموزه­ های اسلامی، انقلابی و ملّی بتوانیم زمینه ارتقاء روحیه و انگیزه خدمتی، نشاط، پویایی و هویّت بخشی آن­ ها را فراهم کرده و باعث تقویّت اعتماد به نفس و خودباوری و بروز خلاقیّت در بین کارکنان وظیفه شویم.

دهمین جشنواره جوان سرباز در بوشهر برگزار شد

در پایان این جشنواره از سربازان نمونه در محورهای دفاع، امنیّت و اقتدار، سازندگی و تفکّر بسیجی، وظیفه­ شناسی و اقدام شایسته، امور فرهنگی هنری و تبلیغات، ایثارگری و فداکاری، شهید و جانباز، خلاقیّت و فن­ آوری، ورزش و تربیت بدنی، دین­ داری و بصیرت و مسئولیّت­ پذیری و خانواده تقدیر به عمل آمد.

دهمین جشنواره جوان سرباز در بوشهر برگزار شد

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها