فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش:

مراسم گرامیداشت روز 22 دی در آبپخش برگزار می شود

فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش در جمع مسئولان این بخش گفت: مراسم گرامیداشت روز 22 دی سالروز دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی به آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران، پنج شنبه این هفته در مسجد الاقصی آبپخش برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۹۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ امید محمدی اظهار کرد: روز 22 دی ماه برای ملّت بزرگ ایران، عزت ­آفرین و روز شرمندگی شیطان بزرگ است.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: در پی ورود غیر قانونی و غیر مجاز دو فروند شناور رزمی آمریکایی به آب ­های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و در حوالی جزیره فارسی در 22 دی ماه سال 94 این شناورها پس از تمکین اخطار شناورهای رزمی نیروی دریایی سپاه متوقف و سرنشینان آن که 9 تفنگدار مرد و یک تفنگدار زن بودند، دستگیر شدند.

وی بیان داشت: پس از بررسی­ های فنی و عملیاتی در تعامل با مراجع ذیصلاح سیاسی و امنیّت ملّی کشور و مشخّص شدن سهوی و غیر عمدی بودن ورود شناورهای رزمی آمریکا به آب ­های جمهوری اسلامی ایران و عذرخواهی آن­ ها، تصمیم به رهاسازی آن­ ها گرفته شد.

فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش ابراز داشت: این دستاورد بزرگ در حالی به دست آمد که ناوهای هواپیمابر آمریکایی و فرانسوی نیز در خلیج فارس حضور داشتند و با اقتدار و صلابت جلوی حرکات آن­ ها گرفته شد.

وی از برگزاری گرامیداشت این روز تاریخی در آبپخش خبر داد و اظهار داشت: پنج شنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشاء و با حضور سردار سرافراز سپاه اسلام، حاج علی رزمجو مراسم گرامیداشت این روز تاریخی در مسجد الاقصی شهر آبپخش برگزار خواهد شد و از عموم مردم دعوت می ­کنیم در این مراسم باشکوه شرکت نمایند.

ارسال نظرات