فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
فرمانده سپاه امام صادق (ع) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) دیلم گفت: دشمن را در قعر آب های خلیج فارس غرق خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۷۲۹۰۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، سردار علی رزمجو اظهار کرد: ما اکنون در شرایط حساسی ازتاریخ انقلاب اسلامی زندگی می کنیم، از یک طرف نهضت امام، خون شهدا و دریک کلمه اسلام ناب در شاکله دنیا سرایت و گسترش پیدا کرده و عطر رایحه انقلاب اسلامی در اجتماعات مردم دنیا به مشام می خورد و طرف دیگر توطئه ها و دسیسه های دشمنان انقلاب بویژه آمریکا به هر شکل ممکن در مقاطع از عمر انقلاب به صدا در می آید.
وی اظهار داشت: حرکتهایی که در دنیا ایجاد شده هم در ظاهر و هم در شعارهای مردم متاثر از ویژگیهای انقلاب اسلامی است که همواره نه تنها مسلمانان بلکه سایر کشورها ی مختلف پرچم جمهوری اسلامی را بر دوش دارند و از روز اول انقلاب تا کنون این انقلاب توسط دشمنانش در راس آن آمریکاییها مورد تهدید جنگ سخت ونرم قرار گرفته است، لذا اصولا خاصیت انقلاب هایی که برمبنای آرمان های انبیا و اولیای الهی هست همواره دچار چنین تهدیداتی است که انقلاب اسلامی هم دارای چنین ویژگی است که امام با تاسی از مکتب اسلام آن را به پیروزی رساند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) افزود: در مقابل این انقلاب طاغوتیان و کسانی که تسلیحات دنیا را در اختیار دارند همواره بدنبال این بودند که یا سدی برای پیشرفت و نفوذ انقلاب اسلامی و یا نقشه ای را برای براندازی نظام طراحی کنند، اتاق فکر ودکترین آمریکا با متحدانش چون اسراییل تلاشهای بسیار زیادی را می کنند که انقلاب را از درون دچار چالش کنند لذا در ایام اخیر می بینید که با بهره گیری از فضای مجازی و قرارگاههای طراحی از بیرون و بعضا در بخش هایی در درون برنامه ریزی کردند.
فرمانده ارشد سپاه در استان بوشهر با اشاره به تجمعات و آشوب گرهای اخیر و جذب عده ای نوجوان و جوان از روی ناآگاهی به دشمن گفت: خوشبختانه در استان بوشهر مشکل عمده ای بوجود نیامد و پیشگیرهای لازم انجام شد و مردم استان بوشهر وفاداری خود را به امام و رهبری نشان دادند.
سردار رزمجو ادامه داد: دشمن با استفاده از اعتراضات اقتصادی موج سواری کرد و دشمنان انقلاب دست در دست همدیگر مسیر خواسته ها را تغییر دادند و آن را به اغتشاش و آشوب سوق دادند.
رزمجو با بیان اینکه مسئولان در جهت خدمت به مردم در تلاش هستند و دشمنان با استفاده از فضای باز مجازی در صدد نا امنی و اختلاف افکنی در کشورهستند تصریح کرد: باید مواظب تحرکات دشمن باشیم که با کوچکترین فرصت ضربه خود را وارد می کنند و مدت هاست است طبل مبارزه علیه انقلاب در عناوین مختلف و لشگرهای فرهنگی وسیاسی دشمن به صدا در آمده دشمن با همه ابزارهایی که در اختیار دارد به مصاف ما آمده لیکن فرصت و شرایط نظامی برایش فراهم نیست .
فرمانده سپاه استان بوشهر اعلام کرد: آمادگیهای دفاعی و ارتقاع توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که امروز قلب آمریکا و اسراییل را می لرزاند و ما به بهترین تجهزات مدرن و پیچیده ترین موشک ها مجهز شده ایم بنابر این دشمن هم متوجه هست که از این زاویه نمی تواند کاری کند لذا برای سست کردن اعتقادات دینی و سیاسی و همچنین تقویت نارضایتی ها در درون کشور گام بر می دارد و توطئه چینی می کند.
وی خاطرنشان نمود: دشمن در قالب فضای مجازی به نوجوانان ما نزدیک شده و تا عمق روستاهها هم متاسفانه یارگیری کرده غافل از اینکه قاطبه مردم هوشیار، بیدار و زمان شناس هستند و دیدیم وقتی به پرچم جمهوری اسلامی هتک حرمت شد غیرت مردم به جوش آمد و در اکثر شهرها بیش از راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند.
سردار رزمجو با تشکر از لنجداران دیلمی که اعتراضات و مشکلات خود را بخاطر پیشگیری از سوء استفاده دشمنان کنار گذاشتند و یکبار دیگر وفاداری خود به نظام را ثابت نمودند گفت: شهرستان دیلم دارای سابقه انقلابی و درخشان است.
وی پرده از نقشه دشمن کنار زد و ابراز نمود: در این پروژه قرار این بود که دشمن از اوایل دی ماه اغتشاشات را شروع کند و در 22 بهمن کار انقلاب را تمام نماید اما باز با اتحاد دولت و ملت روبرو شد و این توطئه نیز خنثی شد .
رزمجو گفت: آمریکا خود دچار مشکلات و معضلات بسیاز زیادی است و در باتلاقی سیاسی و اقتصادی فرو رفته است ما بعنوان امت قهرمان و سلحشور زیر سایه رهبری در مقابل آنها صف آرایی کرده و دشمن را در قعر آبهای خلیج فارس غرق خواهیم کرد.
وی ضمن قدر دانی از تلاشهای5 ساله سرهنگ احمد اسدی در ناحیه دیلم مردم داری و همدلی را از ویژگیهای اسدی برشمرد و سرهنگ اسلام مرادی را در بعنوان فرماندهی جدید ناحیه مقاومت صاحب الزمان (عج) دیلم معرفی نمود و از همه مردم و نهادها خواست که با ایشان هم در انجام مامریت های بسیج همکاری و مساعدت نمایند.
گفتنی است امام جمعه دیلم و فرماندار طی سخنان کوتاهی از تلاشهای سرهنگ اسدی تشکر کردند و در پایان نیز لوح سپاس و هدایایی به ایشان اهدا شد.
در این مراسم جمعی از رزمندگان، بسیجیان و مسئولین شهرستان حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها