امام جمعه تربت حیدریه در مراسم راهپیمایی محکومیت اغتشاشات کشور:

مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تردیدی ندارند/جبهه استکبار خواب بازگشت به کشور را به گور خواهد برد

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه مردم از اغتشاشگرانی که به مقدسات توهین می‌کنند متنفرند، افزود: ملت ایران در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه لحظه‌ای تردید ندارند.
کد خبر: ۸۹۷۱۷۸۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی  امروز در اجتماع پرشور مردم تربت حیدریه  در محگومیت اغتشاش‌گران اظهار داشت: ملت ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و نقشه شوم ضد انقلاب و جبهه استکبار را به مانند همیشه نقش بر آب کردند.

وی تصریح کرد: امت ایران اسلامی در ۳۹ سال گذشته آگاهانه تمام نقشه‌ها و توطئه‌های ضد انقلاب و استکبار جهانی را رصد و در برابر این دسیسه‌ها ایستادگی کردند و نگذاشتند که بیگانگان و عناصر دشمن به داخل کشور بازگردند.

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی با بیان اینکه مردم از اغتشاشگرانی که به مقدسات توهین می‌کنند متنفرند، افزود: ملت ایران در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه لحظه‌ای تردید ندارند.

عصمتی بیان داشت: ملت ایران امروز بار دیگر با حضور هوشمندانه و با بصیرت خود حماسه‌ای دیگر آفریدند و خواب جبهه استکبار و ضد انقلاب و عناصر مزدورش را پریشان کردند.

امام جمعه تربت حیدریه با تاکید بر اینکه ملت ایران درصیانت از انقلاب و ولایت فقیه لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد، افزود: جبهه استکبار خواب بازگشت به کشور را به گور خواهد برد.

راهپیمائی گسترده مردم تربت حیدریه در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و محکومیت اغتشاشگران و فتنه جدید ضد انقلاب و جبهه استکبار صبح امروز با حضور با شکوه مردم از محل میدان مرکزی به سمت میدان شهدا برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها