استادیار حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه درگز:

هدف حلقه‌های صالحین جلوگیری از ایجاد انحرافات در مسیر اسلام و انقلاب است

استادیار حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه درگز بيان داشت: هدف حلقه‌های صالحین جلوگیری از ایجاد انحرافاتی است که بعضی‌ها در مسیر اسلام و انقلاب به دنبال دامن زدن به آن هستند.
کد خبر: ۸۹۶۷۶۳۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوي؛ حجت الاسلام محمد ساجدیان در اردوی توانمند سازی سرگروه‌های حلقه صالحین که در حسینه ثارالله سپاه شهرستان درگز برگزار شد با اشاره به اهداف بلند انقلاب اسلامی تشریح کرد: باید بتوانیم با شناخت اهداف والای نظام، در مسیر انقلاب به درستی حرکت کرده و با برنامه ریزی دقیق، هم خودمان در صراط مستقیم قرار گیریم و هم دیگران را یاری کنیم.

استادیار حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه درگز تصریح کرد: بنابر گفته قرآن، اگر کسی بخواهد اطلاعاتی کسب کند باید از مصادر اصلی و صحیح به دست آورده باشد و با شنیدن هر مطلبی، از خود عکس العمل نشان ندهد.

وی افزود: در مورد اینکه مصادر درست کدامند می‌توان گفت کسی که به نوعی ظواهر فسق در او وجود دارد قابل اطمینان نبوده و نباید بر مبنای آن حرکتی انجام دهیم چرا که تصمیم گیری اشتباه و عملکرد ضعیف چیزی جز پشیمانی و حسرت به بار نخواهد آورد.

حجت الاسلام ساجدیان خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم مثالی در سطح کلان بزنیم می‌توان به مساله برجام اشاره کرد که متاسفانه در این توافق، اشتباهات زیادی انجام شد که دیگر قابل برگشت نیست و ملت ایران تا سالیان سال باید عواقب این امضا را بچشند.

افرادی که خودشان را انقلابی و ریش سفید نظام می‌دانند به دنبال تحریف انقلاب هستند

امام جمعه موقت درگز عنوان کرد: با مطالعه کتب تاریخی به این نتیجه می‌رسیم که موارد بسیاری از این دست وجود دارد که انحرافات به وجود آمده در اعتقادات اسلامی به خاطر جهالت و یا عناد و دشمنی افرادی است که به عنوان منافق در بدنه نظام نفوذ کرده بودند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری تاکید کرد: مواظب باشید، همانگونه که در صدر اسلام صحابی رسول خدا(ع) تیشه به ریشه دین زدند امروز هم افرادی که خودشان را انقلابی و ریش سفید نظام می‌دادنند به دنبال تحریف انقلاب هستند.

حجت الاسلام ساجدیان گفت: عده‌ای از این بزرگان خواب نما شده اند، افرادی که بر گرده بیت المال سوار بوده و به خاطر شکم بارگی‌ها و پرخوری‌های شبانه خواب‌های پریشانی میبینند و صبح هنگام، آن را به امام راحل و انقلاب نسبت می‌دهند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان درگز ضمن بیان اینکه وظیفه بسیج بررسی موشکافانه مطالب و بدست آوردن واقعیت است تصریح کرد: در مسیر انقلاب اگر خبری به شما رسید باید با فرمایشات حضرت امام راحل و رهبری مقایسه کنید و اگر مورد تایید این بزرگان نبود، آن را به دیوار بکوبید و آتش بزنید.

وی خاطر نشان کرد: هدف حلقه‌های صالحین جلوگیری از ایجاد انحرافاتی است که بعضی‌ها در مسیر اسلام و انقلاب به دنبال دامن زدن به آن هستند.

حجت الاسلام ساجدیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری، دیده بان نظام و چشم تیزبین انقلاب است تاکید کرد: دشمن به خوبی میداند اگر بخواهد لشکری را به زانو در بیاورد اول باید دیده بان آن را هدف قرار دهد، ولی بسیجیان، این نگهبانان نظام، با بصیرت و هوشیاری تمام مراقب هستند تا دیده بان بتواند کار خود را به نحو احسن انجام دهد.

اختلاف بین نیرو‌های نظامی، حربه دشمن برای تفرقه افکنی است

استادیار حلقه‌های صالحین ناحیه درگز ادامه داد: دشمن با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی و ساخت برنامه‌های فراوان ماهواره‌ای در پی این است که به انواع مختلف نیرو‌های بسیجی و سپاهی و نظامیان مخلص انقلاب را در چشم مردم، حقیر جلوه دهد که از مصادیق آن می‌توان به ایجاد اختلافات بین نیرو‌های نظامی اشاره کرد.

وی تبیین کرد: اینکه می‌گویند ارتشی یا سپاهی، این‌ها اصلا معنی ندارد، همه لشکر انقلابیم و دشمن با این حربه می‌خواهد بین نیرو‌های انقلابی اختلاف ایجاد کرده و به اهداف خودش دست پیدا کند.

حجت الاسلام ساجدیان با اشاره به اتحاد مردم در مساله سوریه، عراق و زلزله اخیر کرمانشاه تصریح کرد: دشمن با تشکیل ۱۲ کانال ماهواره‌ای به نام شیعه و تبلیغ علیه اهل سنت سعی در ایجاد اختلاف بین شیعه و سنتی دارد، اما وقتی در یک استان سنی نشین زلزله‌ای اتفاق می‌افتد، همه مردم با آمدن پای کار تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

امام جمعه موقت درگز اظهار کرد: کمک جمهوری اسلامی ایران به فلسطین از نظر بین المللی بازتاب زیادی دارد و دشمن از این حرکت ما بسیار عصبی و ناراحت است چرا که وقتی ایران به کشوری که ۹۹ درصد مردم آن اهل سنت هستند کمک می‌کند، یعنی برای ما بین شیعه و سنی فرقی وجود نداشته و مسلمانان در هر جای دنیا که باشند با هم متحد هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت پشتوانه مردمی دارای آنچنان عظمتی است که تمام قدرت‌های دنیا را با حقارت روبرو ساخته و هر کشوری در هر جای دنیا بخواهد با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما با تمام توان او را حمایت می‌کنیم.

رئیس اداره اوقاف شهرستان درگز عنوان کرد: باید پذیرفت که یک عده افراد بی کفایت و نااهل، بیت المال مسلمین را به دست گرفته و با کم کاری و دزدی‌های هزار میلیاردی باعث تغییر نگرش مردم نسبت به اسلام و نظام می‌شوند، اما با وجود تمام این مشکلات، ایران اسلامی در اوج عزت و سرافرازی خود قرار دارد.

حجت الاسلام ساجدیان در پایان خاطر نشان کرد: قدر حلقه‌های صالحین را بدانید و از این سرمایه‌ای که در اختیار ما قرار داده شده است نگهبانی کنید، حلقه‌های صالحین نقطه اتصال آحاد ملت ایران با یکدیگر است و به مانند نخی در تسبیح، تمام دانه‌های آن را به هم وصل می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها