خبرهای داغ:
جانشین معاونت عملیات قرارگاه ثارالله سپاه تهران:

استکبار در حال ایجاد اسرائیل دوم در سودان/عقب ماندگی نخبگان داخلی داعش را بوجود آورد

سردار ربیعی در همایش وحدت حوزه و دانشگاه در سالن شهید موسوی اداره فنی حرفه‌ای شاهرود گفت: اگر بیداری اسلامی ۱۵ سال پیش اتفاق می‌افتاد امروز مقاومت در سودان میجنگید و اسرائیل دوم ایجاد نمی‌شد و این عقب ماندگی بسیار بزرگی است.
کد خبر: ۸۹۶۴۴۴۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدعلیرضا ربیعی در همایش وحدت حوزه دانشگاه در سالگرد شهادت شهید دکتر محمد مفتح که به همت بسیج دانشجویی و بسیج طلاب و روحانیون شاهرود در سالن شهید موسوی اداره فنی و حرفه‌ای شاهرود با حضور دانشجویان اساتید و طلاب و روحانیون و روئسای دانشگاه‌ها برگزار شد در سخنانی با اشاره به خاطره‌ای از زمان طاغوت و حضور در جلسات پرسش و پاسخ آیت الله مکارم شیرازی در تهران اظهار کرد: در آن زمان دانشجویان سوالات خود را در این جلسات مطرح وپاسخ گرفته و با توجه به مباحث کمونیستی و سوسیالیستی و دیگر مباحث در دانشگاه‌ها جواب را گرفته و در دانشگاه با این تفکرات مبارزه می‌کردند.
وی افزود: در آن زمان و حتی بعد از انقلاب دانشجویان باسواد بودند، چون رقیب داشتند که همان تفکرات دیگر گروه‌ها بود و معارف را فرا می‌گرفتند و دانشجویان مطالعه داشتند و آگاه بودند و با علما در ارتباط تنگاتنگ بودند.
ربیعی خاطر نشان کرد: امروز دانشجویان ما رقیب ندارند و در مسائل خداشناسی و اعتقادی ضعیف هستند و دانشجویان خیلی روی مسائل معارف اسلامی و فقه عمیق مثل طلاب ندارند، اما در زمان طاغوت و بعد از آن این موضوعات بود و باید دانشجویان امروز ما عقب نمایند.
وی با بیان اینکه شهید مفتح بنیانگذار وحدت حوزه و دانشگاه هستند گفت: منافقین فرصت این وحدت را ندادند و ایشان را ترور کردند که بنده در زمان ترور در آنجا حضور داشتم و رفتم بالای سر شهید که این بزرگوار را گروه فرقان که اطلاعات دینی هم داشتند، اما باصطلاح کمونیست مسلمان بودند ترور کردند.
جانشین معاونت عملیات قرارگاه ثارالله سپاه تهران با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی بیان کرد: دو نظام در مقابل هم قرار گرفت نظامی بر مبنای احکام الهی و رفاه در سایه عدالت و آن سو استکبار که بقای خود را در سکولاریسم می‌بیند و در داخل نیز ریشه‌هایی ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه ما از ابتدا پیروزی انقلاب در جنگ بودیم از کردستان تا جنگ هشت ساله عنوان کرد: در تمام این صحنه‌ها امام راحل به دنبال صدور انقلاب بود و در سخنان امام راحل این موضوع کاملاً مشهود است و ما با وحدت و اندیشه و تفکر امام راحل توانستیم انقلاب را صادر کنیم.
استکبار در حال ایجاد اسرائیل دوم در سودان/عقب ماندگی نخبگان داخلی داعش را بوجود آورد
ربیعی با اشاره به کتاب حسن الهیکل نویسنده مصری در مصاحبه با امام در پاریس ادامه داد: این نویسنده مشهور عرب بیان می‌کند که سخنان امام توپخانه‌ای است که عقبه‌های رژیم شاه را می‌زند، اما پیاده نظام امام ضعیف عمل کرده است.
وی با اشاره به حضور چندساله در کشور سودان گفت: در آنجا نمازجمعه در سطح مساجد خوانده می‌شود و خطیب جمعه به خصوص در سالگرد ارتحل امام و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس یک خطبه را به این موضوع اختصاص می‌دادند که در سایر کشور‌های افریقایی نیز این را شاهد بودیم و این صدور انقلاب بودن حضور رایزنی فرهنگی است.
ربیعی با بیان اینکه حتی قذافی پلید نیز در برخی نمازجمعه‌های خود به انقلاب اسلامی و پیدایش آن اشاره می‌کرد و این صدور انقلاب بود که امام نیز در پیام‌های خود به خصوص ایام حج بر حمایت از مستضعفان جهان و مبارزه با استکبار تاکید داشتند.
وی با بیان اینکه عقب ماندگی پیاده نظام اسلامی یعنی نخبگان جامعه است افزود: دشمنان در ابتدا نخبگان ما را ترور کردند امثال شهید مطهری و بهشتی و مفتح و چمران و در ادامه پیاده نظام با انقلاب همراه نبود و در دولت حضور یافتند و در مسند کار قرار گرفتند و فتنه‌ها ایجاد شد که فتنه ۷۸ و ۸۸ بود که ۲۰ سال فاصله ایجاد شد.
جانشین معاونت عملیات قرارگاه ثارالله سپاه تهران تاکید کرد: وقتی نخبگان ضعیف بودند و همراه با ولایت حرکت نکردند و مانع شدند و صدور انقلاب امام را عقب انداختند و ما ۲۰ سال عقب افتادیم و دشمن تجربه کرد و داعش را ساخت تا عقیدتی با ما برخورد کند و تا لبه پرتگاه انقلاب بُردند و بچه‌های بسیج تهران ۵۳ شبانه روز پای کار ایستادند که فتنه خنثی شود.
وی با بیان اینکه ما هنوز دولت اسلامی به فرمود: ه رهبری نداریم افزود: به خاطر ضعف وحدت در ابتدای کار و پباده نظام ضعیف که با ولایت و امام همراه نبودند و اگر هم آمدند سر خزانه دولت رفتند ما دچار عقب ماندگی شدیم و اگر این نخبگان با ولایت و شهدا همراه بودند ما مطمئناً صدور انقلابمان ۱۵ سال جلو می‌افتاد و بیداری اسلامی سال ۷۵ رخ می‌داد نه سال ۹۰.
جانشین معاونت عملیات قرارگاه ثارالله سپاه تهران اظهار کرد: اگر فتنه و عقب ماندگی توسط نخبگان انجام نمیشد و متاسفانه ادامه دارد سال ۱۳۷۵ صدور انقلاب ایجاد میشد و آمریکا تجربه پیدا نمیکرد که داعش را درست کند و ما در سوریه رفتیم.
وی ادامه داد: در جنگی که در سال ۱۳۸۹ در سوریه شروع شد همزمان با ژانویه ۲۰۱۱ توطئه کردند و جنوب سودان را جدا کردند و در اختیار اسرائیل گذاشتند و اگر یک روزی اسرائیل از بین برود کشوری برای اسرائیل درست کردند عین حرکتی که در سال ۱۹۴۸ با اعلامیه بالفور انجام شده است.
ربیعی اضافه کرد: اگر بیداری اسلامی ۱۵ سال پیش اتفاق می‌افتاد امروز مقاومت در سودان میجنگید و اسرائیل دوم ایجاد نمی‌شد و این عقب ماندگی بسیار بزرگی است.
وی بیان کرد: شش سال جنگ در سوریه و عراق داشتیم و توطئه کردند و کشوری جدا کردند در سودان و بصیرت و بصیرت و بصیرت که اقامت فرمودند: شناخت داشته باشیم اگر نباشد لطمه میخوردیم در جهان اسلام و داخل کشور؛ سال ۸۸ حسن هیکل نویسنده مصری در مصاحبه با الجزیره قطر دو روز مانده به انتخابات بیان کرد ۱۸ هزار پیام از اسرائیل و آمریکا و انگلیس به معارضین داخل ایران ارسال شده است، اما آقایونی که امروز در بند هستند محکوم نکردند این همه شهید و مقاومت در لبنان که قوت گرفت و در برابر اسرائیل ایستاد الان در مرز‌ها میجنگیدیم مقاومت باعث شد که عراق را تسخیر کنیم و صدام و حزب بعث را از بین ببریم و حکومت شیعی را بعد از قرن‌ها برپا نماییم.
استکبار در حال ایجاد اسرائیل دوم در سودان/عقب ماندگی نخبگان داخلی داعش را بوجود آورد
ربیعی عنوان کرد: استکبار از عقب ماندگی ما در صدور انقلاب امام استفاده کرد و بیداری اسلامی دیر انجام شد و عقب ماندگی که فتنه‌ها و دولت‌های گذشته ایجاد کردند و حاضر نشدند تایید اسرائیل و آمریکا و انگلیس را در مورد خودشان بگیرند و ضربه‌های جبران ناپذیری وارد کردند.
وی بیان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه با عنصر فعال دانشجویی سیاسی و دینی و مذهبی و جامعه الاطراف بودن محقق میشود و این شاخصه‌ها لازم است.
جانشین معاونت عملیات قرارگاه ثارالله سپاه تهران ادامه داد: امروز دانشجویان ما، چون رقیب ندارند در مسائل اعتقادی و توحیدی ضعیف هستند در صورتی که در دوران طاغوت و ابتدای انقلاب دانشجویان ما، چون با رقبای کمونیستی و دیگر رقبا در دانشگاه روبرو بودند بسیار مسلط بودند و با ارتباط با روحانیون پاسخ پرسش‌های خود را گرفته و با این تفکرات غربی و شرقی مقابله جانانه میکردند و بصیرت بالایی داشتند که امروز دانشجوی ما اینگونه نیست.
وی اضافه کرد: امام با وحدت کلمه این انقلاب پیروز و پیش برد و در سخنان خود همیشه بر این موضوع تاکید داشت و ایستادن تمام قدرت د. برابر استکبار را لازم و ضروری بیان فرمود:: ه. و بر صدور انقلاب تاکید داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار