خبرهای داغ:
با هدف ترویج امر به معروف و نهی از منکر

دوره آموزش مقدماتی امر به معروف و نهی از منکر در برخوار برگزار شد

استاد مطهرخو شاه کلید امر به معروف و نهی از منکر را انجام این فریضه مهم الهی به صورت محبت آمیز (خیر خواهانه)، مخفیانه و با بیان خوب عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۱۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، با توجه به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرموده اند: «موضوع امر به معروف موضوع جدیدی نیست، این تکلیف همیشگی مسلمانان است»، دوره آموزش مقدماتی امر به معروف از طرف ستاد خواهران شهرستان برخوار به مدت هشت ساعت طی دو روز در روزهای یک شنبه و دوشنبه هفته جاری با حضور اساتید توانمند و باتجربه در حوزه امر به معروف در آستان مطهر امامزاده ابراهیم علیه السلام برگزار شد.
این دوره با هدف ترویج امر به معروف و نهی از منکر و آموزش به گروه های مختلف که در شهرستان فعالیت دارند برگزار شد که بالغ بر ۲۰۰ نفر از بانوان ستاد امر به معروف شهرستان، بسیجیان و خدام امام زادگان در این دوره شرکت کردند.
یکی از اساتید امر به معروف و نهی از منکر در این دوره با ایراد سخنانی در خصوص شیوه ها و شناخت امر به معروف، بزرگ ترین آمر به معروف را حضرت حسین بن علی علیه السلام معرفی و تاکید کرد: امروزه وظیفه همه ما تبعیت از شخصیت بزرگ ایشان و ادامه دادن راه ایشان است.
استاد مطهر خو شاه کلید امر به معروف و نهی از منکر را انجام این فریضه مهم الهی به صورت محبت آمیز (خیر خواهانه)، مخفیانه و با بیان خوب عنوان کرد.
مسئول امر به معروف ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار نیز در این دوره حضور داشت که در رابطه با قانون حمایت از آمران سخنانی را بیان و از خواهران در حوزه امر به معروف دعوت کرد.
رسول صادقیان تاکید کرد: اگر اهل امر به معروف و نهی از منکر شدید، بنیه معرفتی خود را بالا ببرید و در این حوزه فعال باشید.
مدیر آموزش و تحقیقات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان نیز در پایان این دوره در مورد فلسفه و چرایی امر به معروف و نهی از منکر به سخنرانی پرداخت و عنوان کرد: امروزه فقط موضوع حجاب یک منکر نیست و لازم است به همه موارد دقت داشته باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین معینی بزرگترین معروف ها را احترام به والدین دانست و تاکید کرد: سعی کنیم از خانواده های خود شروع کنیم و تذکر لسانی به گونه ای صورت بگیرد که باعث جاذبه باشیم نه دافعه.
وی یادآور شد: بهترین امر به معروف ها با روی خوش و رفتار زیبا قابل پسند است.
گفتنی است به افرادی که در این دوره به طور کامل شرکت داشتند، گواهی آموزش امر به معروف اهدا می شود.

ارسال نظرات