پایگاه شهید جعفریان قهرمان مسابقات والیبال جام بسیج در خلیل آباد شد

اختتامیه مسابقات والیبال جام بسیج در خلیل آباد با حضور جمعی از مسئولین و ورزشکاران بسیجی با معرفی تیم‌های برتر برگزار گردید؛ در این مسابقات پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفریان موفق به کسب مقام اول شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۸۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مسابقات والیبال جام بسیج به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور تیم‌های والیبال پایگاه‌های مقاومت بسیج از ۳۰ آبان تا ۷ آذر به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با همکاری ارگان‌های مختلف این شهرستان برگزار گردید.

در این رقابت‌ها ۱۰ تیم از پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان در ۲ گروه به صورت دوره‌ای طی ۱۰ روز با هم به رقابت پرداختند و مقام‌های اول و دوم هر گروه به مرحله بالاتر صعود کردند.

دیدار رده بندی بین تیم‌های پایگاه مقاومت بسیج شهید شفیعی بزنجرد و پایگاه مقاومت بسیج شهدای مزده برگزار شد که در پایان تیم بزنجرد موفق به کسب مقام سومی این مسابقات گردید.

در این رقابت‌ها تیم پایگاه شهید جعفریان با غلبه بر تیم پایگاه مقاومت بسیج شهید گلبازی نصرآباد در دیدار نهایی موفق شد مقام اول مسابقات را کسب کند و تیم نصرآباد دوم شد.

در مراسم اختتامیه که ظهر امروز با حضور مسئولین شهرستان از داوران این مسابقات و بازیکن اخلاق و تیم‌های اول و دوم و سوم با اهداء جوایز تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها