اولین پایگاه رزمی امام حسین (ع) بجستان افتتاح شد

اولین پایگاه رزمی امام حسین (ع) بجستان با حضور معاون فرماندار و فرمانده سپاه این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۸۸۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، معاون فرماندار بجستان در مراسم افتتاح اولین پایگاه رزمی امام حسین (ع) بجستان گفت: همه خوشحالیم داعش از روزگار محو شد، ولی دشمن و استکبار قطعا بیکار نخواهد نشست و به فکر حیله‌ای دیگر هستند و نقش بسیجیان خنثی کردن حیله‌های استکبار است تا با نقش برآب شدن این حیله‌ها کشور را به صاحب اصلی خودش امام زمان (عج) برسانیم.
 
حسین اسدی ضمن تبریک پیروزی پاسداران اسلام در مقابل دشمن اسلام نمای، اسلام (داعش) اظهار کرد: امنیت مولفه بسیار مهم، که حتی از سلامت نیز مهمتر است، امنیت امروز برگرفته از تعامل و هماهنگی بین دولت، مردم و نیرو‌های انتظامی و نظامی است و همه عضو حوزه اطلاعات کشور هستیم.

وی کشور ایران را ام القری جهان اسلام دانست و گفت: امروز کشور ایران به عنوان ام القری جهان اسلام، از امنیت پایداری برخوردار است که کمتر کشوری از آن بهره می‌برد.

وی ضمن ابراز خرسندی از نابودی داعش اذعان کرد: همه خوشحالیم داعش از روزگار محو شد، ولی دشمن و استکبار قطعا بیکار نخواهد نشست و به فکر حیله‌ای دیگر هستند و نقش بسیجیان خنثی کردن حیله‌های استکبار است تا با نقش برآب شدن این حیله‌ها کشور را به صاحب اصلی خودش امام زمان (عج) برسانیم.

اسدی در پایان ضمن تاکید به نماز خاطر نشان کرد: حکومت اسلامی برگرفته از پایه‌های دین است و پایه‌های دین نماز است و برای استوار ماندن حکومت اسلامی باید توجه ویژه‌ای به پایه‌های دین که همان نماز است داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها