خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان

لزوم تشکیل شورای فضای مجازی در لنجان/گسترش شعاع مرزاعتقادی نظام جمهوری اسلامی ایران

سرهنگ صفر پور گفت: امروزه شاهد تقویت و گسترش شعاع مرز اعتقادی نظام جمهوری اسلامی ایران از سطح منطقه خاورمیانه و تزلزل بنیاد ایالات‌متحده آمریکا هستیم
کد خبر: ۸۹۵۳۳۲۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، سرهنگ پاسدار حجت‌الله صفرپور3آذر ماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهر زرین‌شهر اظهار کرد: در چند روز اخیر به برکت رویش‌های متأثر از فرهنگ ایثار و شهادت، شاهد موفقیت جبهه مقاومت بر جریان تکفیری سلفی که زاییده ایالات‌متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی است، بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به صبر و بردباری مردم در زمان انقلاب و مقاومت و ایستادگی آن‌ها در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ملت ایران توانسته‌اند باروحیه ایثار و مقاومت در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، سناریوهای مختلف دشمن باهدف تغییر ساختار و استحاله نظام جمهوری اسلامی را خنثی کنند و مشکلات پیش‌آمده را به سرانجام مطلوب برسانند.

صفرپور بابیان اینکه دشمن بعد از شکست‌های پی‌درپی جریان تکفیری سلفی در مرزهای عراق و سوریه به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی است تصریح کرد: دشمن به بهانه استقلال کردستان عراق به دنبال ایجاد و تقویت جریان واگرایی قومی در سطح منطقه بود تا باب تجزیه و تجاوز را در کشورهای عراق، ترکیه، سوریه و ایران باز کند.

وی با اشاره به اینکه به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی و مدد ولایت‌فقیه شاهد افزایش شعاع انقلاب اسلامی در سایر مرزهای جغرافیایی منطقه هستیم یادآور شد: امروزه شاهد تشکیل بسیج در ۵۱ کشور اسلامی هستیم که این نشان از گره خوردن بسیج مردمی ایران با بسیج اسلام  و دمیده شدن روحیه عزت و استقلال‌خواهی و مبارزه با استکبار در جوامع بین‌المللی است.

صفرپور با تأکید بر اینکه باگذشت زمان مرزهای جغرافیایی ایران جای خود را با مرزهای اعتقادی عوض می‌کند بیان کرد: امروزه شاهد تقویت و گسترش شعاع مرز اعتقادی نظام جمهوری اسلامی ایران از سطح منطقه خاورمیانه و تزلزل بنیاد ایالات‌متحده آمریکا هستیم و برخی نباید این چهره ضعیف شده را بزرگ کرده و کدخدا بنامند و کسب کرسی و مناصب خود را درگرو جانب‌داری پوچ از آن‌ها بدانند.

وی بابیان اینکه آمریکا درصحنه مواجهه سیاسی با انقلاب اسلامی به بهانه تعامل و مذاکره به دنبال نفوذ است متذکر شد: آمریکا در تلاش است پروژه دلتا را با تاکتیک‌هایی چون دکترین مهار، نبرد رسانه‌ای و سازمان‌دهی نافرمانی مدنی در نظام جمهوری اسلامی ایران پیاده کند و دیگر به دنبال جنگ سخت در ایران نیست چراکه می‌داند از این طریق به نتیجه دلخواه نمی‌رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به اینکه دشمن در حوزه رسانه و فضای مجازی سرمایه‌گذاری کرده است پیشنهاد کرد: شورای فضای مجازی در سطح شهرستان به‌صورت ویژه تشکیل شود و با برگزاری جلسات مستمر و کاربردی از نگاه شعاری و صورت‌جلسه‌ای از فضای مجازی دور شویم و در جهت ارتقای سواد رسانه‌ای تمام تلاش خود را به کار ببریم.

وی کلید موفقیت و پیروزی نظام جمهوری اسلامی در تمامی صحنه‌ها را تمسک به فرهنگ و تفکر بسیجی دانست و اظهار کرد: اهداف بلندمرتبه انقلاب اسلامی همچون ایجاد جامعه اسلامی، انسان‌سازی و تعالی و تکامل به سمت قرب الهی درگرو این فرهنگ و اندیشه است که شالوده آن ولایت مداری و شاخصه آن توجه به مسائل اعتقادی و اخلاقی است.

ارسال نظرات