امام جمعه درگز تاکید کرد؛

خدمت‌رسانی هر چه بیشتر دستگاه‌های دولتی به زلزله‌زدگان/ سپردن تسهیلات به دست نااهلان شایسته نیست

امام جمعه شهرستان درگز گفت: شایسته نیست حداقل تسهیلاتی که برای شهرستان در نظر گرفته می‌شود با رابطه و دادن رشوه از اهل آن دریغ شود و به دست نا اهلان بیافتد.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۵۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به پاره‌ای از صفات حسنه پیامبر اکرم (ص) در رسیدگی به اقشار نیازمند جامعه گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیامبر (ص) کمک به مستمندان، همنشینی با بردگان، سلام کردن به کودکان و تکریم آن‌ها بود.

وی تاکید کرد: همه مردم و مسئولین باید این صفات را الگوی خود قرار دهند و در برابر زیردستان خود رفتاری متواضعانه و با مهر و محبت داشته باشند.

حجت الاسلام ایروانی با اشاره به نیاز جدی جوانان به امر اشتغال افزود: متاسفانه شایسته نیست در حالی که جوانان با دست‌های خالی به دنبال یافتن موقعیت‌های شغلی برای خود و تولید کنندگان برای اداره کردن کارگاه‌ها و ایجاد کار برای دیگران هستند حداقل تسهیلاتی که برای شهرستان در نظر گرفته می‌شود با رابطه و دادن رشوه از اهل آن دریغ شود و به دست نا اهلان بیافتد.

وی افزود: این کار خیانت به اسلام، نظام اسلامی و امام و شهداست و از مسئولین نظارتی و دستگاه‌های قضائی برخورد قاطع و نظارت بیشتر را خواستار شد.

حجت الاسلام ایروانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج به تمام بسیجیان عزیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ بسیج گفت: بسیج یک روحیه است، یک فرهنگ است و فرهنگ بسیجی به معنای پیشرو بودن در همه عرصه‌های اساسی زندگی است.

وی در پایان با عرض تسلیت به بازماندگان زلزله مصیبت بار کرمانشاه خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر همه‌ دستگاه‌های دولتی را خواستار شد و گفت: وقوع زلزله عظیم و مصیبت‌بار غرب کشور مایه تاسف و تاثر همگان شد، اما در این بین حضور نیرو‌های امدادی و مردمی همچون سپاه و ارتش، هلال احمر و نیروی انتظامی و دیگر نهاد‌ها مایه دلگرمی و آرامش حاثه دیدگان است لذا این گونه حوادث حضور هرچه بیشتر و بهتر همه‌ی دستگاه‌های دولتی را خواستار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها