رئیس بیمارستان قائم(عـج) اسدآباد خبر داد

حضور 24 ساعته دو پزشک در اورژانس بیمارستان قائم(عج) اسدآباد

رئیس بیمارستان قائم(عـج) اسدآباد گفت: برای تسریع در امور درمانی همشهریان، تعداد پزشکان اورژانس این بیمارستان در 24 ساعت به دو نفر افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۹۴۸۹۱۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

حضور 24 ساعته دو پزشک در اورژانس بیمارستان قائم(عج) اسدآبادحجت‌الله بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: برای تسریع در امور درمانی همشهریان، تعداد پزشکان اورژانس این بیمارستان در 24 ساعت به دو نفر افزایش یافته است.

وی بیان کرد: پس از ادغام دو بیمارستان امیرالمومنین(ع) و حضرت قائم(عج) اورژانس این مرکز با افزایش مراجعه کننده روبرو شد که در ابتدا شیفت‌های شب و اخیرا نیز به طور 24 ساعته دو پزشک در اورژانس مستقر شده تا مراجعه کنندگان دچار مشکل نشوند.

معاون درمانی دانشکده پزشکی اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به بهسازی محوطه پارکینگ بیمارستان اشاره کرد و گفت: برای ایجاد نظم و کنترل رفت و آمد آسفالت این مکان را در ستور کار قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: با این بهسازی فضای فیزیکی نسبتا مطلوبی در ورودی بیمارستان ایجاد خواهد شد.

بهرامی در رابطه با تاخیر در پرداخت کارانه کارکنان نیز گفت: موضوع فوق بحثی در سطوح استانی و کشوری است اما تلاش خود را برای تسریع در روند این پرداخت داریم و را سطح وزارتخانه پیگیری می‌کنیم.

وی با عقب افتادن حقوق پرداختی نیروهای شرکتی نیز بیان کرد: با توجه به استقلال دانشکده پزشکی اسدآباد و فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم پرداخت حقوق این افراد به تاخیر افتاده است اما با رایزنی‌هایی که در حال انجام است، در آینده ای نزدیک پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار