عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود پزشک متخصص در اسدآباد گفت: تا پایان آبان ماه 11 پزشک متخصص به سیستم درمانی شهرستان اسدآباد اضافه می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۴۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

اضافه شدن 11 پزشک متخصص به سیستم درمانی اسدآباداکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: اجرای بسیاری از طرح‌هایی که آغاز آنها در دور هشتم زده شده بود در دور نهم متوقف شد.

وی تصریح کرد: با تغییر نگاه مردم در دور نهم مجلس ادامه انجام این پروژه‌ها به دور دهم موکول شد، چراکه در دور نهم کار خاصی در رابطه با اجرای این طرح‌های مهم انجام نشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در دور هشتم دانشکده پزشکی شهرستان حتی تا مرحله اختصاص بودجه مستقل از مجلس هم پیش رفت و تا مرحله استقلال تنها نیاز به یک مصوبه از طرف شورای گسترش داشت که متاسفانه در عرض چهار سال این مهم انجام نشد تا مرحله تکمیل این پروژه به دور دهم کشیده شود.

وی در ادامه گفت: اضافه شدن دو شهر به شهرستان طرح مهم دیگری بود که اهم اقدامات تأسیس آن در استانداری و وزارت کشور انجام شد که با اتمام نمایندگی بنده این طرح نیز پیگیری نشد.

رنجبرزاده تاسیس دانشکده فنی و ایجاد شهرک صنعتی را دو طرح مهم دیگری عنوان کرد که نطفه آنان در دور هشتم بسته شده و پس از وقفه در دور نهم مجدد در دور دهم در دست اقدام قرار گرفته اند.

وی در رابطه با کمبود پزشک متخصص در اسدآباد نیز گفت: با توجه به اینکه تقسیم متخصصین در آبان ماه صورت می‌پذیرد اقدامات لازم برای جذب این افراد از قبل صورت پذیرفته و تا پایان آبان ماه پزشکان متخصصی همچون ارتوپد، رادیولوژی، زنان و زایمان، قلب، کلیه و گوش و حلق و بینی به مجموعه درمانی شهرستان اضافه خواهد شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون سابقه نداشته در یک سال 11 پزشک متخصص به سیستم درمانی شهر اضافه شود، عنوان کرد: با این اتفاق بسیاری از مشکلات همشهریان رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات