خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی تیپ316 زرهی شهید قهرمان همدان با اشاره به خدمات‌رسانی ایستگاه صلواتی این یگان در ایام اربعین حسینی گفت: این یگان با کمترین حد ممکن و نیاز به تامین وسایل و ملزومات از سوی ستاد و مجموعه مدیریتی اربعین افتخار ارائه بیشترین و کامل‌ترین خدمات را به زائران برعهده داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۴۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

ارائه کامل‌ترین خدمات به زائران حسینی در  ایستگاه صلواتی یگان شهید قهرمان همدانعباس سریشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ایستگاه صلواتی این یگان نیز به مانند سال‌های گذشته  و در گستره کاری به مراتب  بیشتر  با آغاز حرکت پیاده رو ی اربعین در کنار دیگر مواکب استان همدان اقدام به خدمت‌رسانی به این رهپویان طریق عشق کرد.

وی افزود: در این راستا و با دقت نظر در کم و کاست‌های  برنامه‌های سال‌های گذشته  این یگان در اولین اقدام زیر ساختی و زمانبر  با محوریت گردان مهندسی رزمی خود برای ایجاد امنیت و آسایش خاطر زائران  اقدام به ساخت یکی از طویل‌ترین پارکینگ های درون شهری کرد.

 مسئول روابط عمومی تیپ316 زرهی  شهید قهرمان همدان عنوان کرد: در این عملیات که با تسطیح، خاکریز ی و خاکبرداری شبانه‌روزی (به میزان صدها تن) صورت گرفت  محیطی قریب به 3 هزار متر مربع برای توقف و پارک خودروهای زائران ایجاد شد که بسیار مورد استقبال و توجه زائران، مسئولین، مدیران و به ویژه پلیس راهور استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین باآغاز عملیات بازکشت زائران،  ایستگاه صلواتی این یگان نیز  به صورت روزانه و با ارائه سه وعده غذای گرم  همراه با انواع  نوشیدنی چای،  شیر و آب بسته بندی شده  و نیز انواع  کماج، بیسکویت، خرما  و ... اقدام به هزاران مورد  پذیرایی از زائران کرد.

سریشی یادآور شد: آشپزخانه و نانوایی مرکزی  این یگان نیز تحت نظر عناصر بهداشتی و سلامت یگان  به صورت شبانه روزی با پخت  قریب به 10  هزار قرص نان،20هزار وعده غذای گرم ( اعم از عدسی،آش، قیمه و...) علاوه بر تامین نیاز های  روزانه موکب یگان،  با اعلام نیاز اضطراری  برخی از  مواکب دیگر نیز اقدام به پخت و ارسال  قریب به 2 هزار وعده غذای گرم درخارج از برنامه کاری خود کرد.

وی با بیان اینکه در کنار این ایستگاه، یگان بهداری تیپ316 زرهی نیز فعالیت داشت، گفت: این بهداری با  در اختیار داشتن  یک ساختمان درمانگاهی مجهز شامل دندان پزشکی، داروخانه، اتاق احیاء، اتاق ویزیت به همراه  15 نفر پزشک، دندان پزشک، پرستار و بهیار و 3 دستگاه آمبولانس مجهز با ارائه بیش از 211 مورد خدمات ویزیت و دارویی رایگان  در طی سه روز به ارائه خدمات به زائران پرداخته است.

مسئول روابط عمومی تیپ316 زرهی شهید قهرمان همدان تصریح کرد: گردان ترابری تیپ 316  نیز بنا بر هماهنگی صورت گرفته با فرماندهی قرارگاه غرب  ضمن اعزام چهار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران در مرز ایلام  برابر سنوات گذشته با استقرار تیم و خودروی آتلیه تعمیراتی خود در جوار موکب  اقدام به ارائه ده‌ها مورد خدمات اورژانسی به خودروهای در راه  مانده و خسارت دیده کرد که در این راستا با هماهنگی صوت گرفته با برخی تعمیرگاه‌های درون شهری  ضمن ایجاد یک شبکه ارتباطی نسبت به اعزام خودروها  در راه مانده به تعمیرگاه‌های مجاز و معتبر نیز  اقدام کرد.

وی ابراز داشت: یگان خدماتی این  پادگان نیز  با استقرار خودروهای آتش نشانی و اطفاء حریق، انتظامی و ایمنی به همراه نفرات آموزش دیده خود در جوار ایستگاه صلواتی در طی این مدت آمادگی کاملی را برای ورود به صحنه و کمک رسانی به حادثه دیدگان حوادث  احتمالی  در طول سرتاسر مسیر ورود شهر را برعهده داشته است.

سریشی عنوان کرد: اجرای برنامه و توزیع صدها مورد  اقلام فرهنگی با محوریت شهداء و شهید گمنام، ایجاد نمازخانه، برپایی نماز جماعت، حضور در مزار شهید گمنام و استقبال از زائران نیز از جمله برنامه‌های اجرا شده در طول این مدت بوده که با همت عقیدتی سیاسی  تیپ به مرحله اجرا درآمده است.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری کارکنان و نیز چشمگیر خانواده‌های کوی سازمانی در کنار حمایت های فرماندهی یگان نیز از نکات قابل توجهی بود که باعث شد این یگان با کمترین حد ممکن و  نیاز به تامین وسایل و ملزومات از سوی ستاد و  مجموعه مدیریتی اربعین  افتخار ارائه بیشترین و کامل‌ترین خدمات را به زائران  برعهده داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات