امام جمعه طرقبه شاندیز:

پیشرفت موشکی، ایران را به منطقه بلامنازع در حوزه نظامی تبدیل کرده است

امام جمعه طرقبه شاندیز بیان داشت: پیشرفت‌های ایران در عرصه موشکی این کشور را به منطقه‌ای بلامنازع در حوزه نظامی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۳۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام ایزدی در نماز جمعه این هفته شهر طرقبه که در محل حسینیه حضرت علی اصغر (ع) این شهر با حضور مردم شهید پرور برگزار شد، ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته از جمله آخرین جمعه ماه صفر، رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت امام رضا (ع) و ابتدای ماه ربیع الاول گفت: پیامبر رحمت (ص) چراغی را در محیط شرک آلود عربستان و جزیره العرب روشن ساختند که باعث شد افراد زیادی به ایشان گرویدند که می‌توان از سلمان فارسی، اویس، بلال، مقداد و ابوذردر این راستا نام برد.

وی افزود: پیامبر (ص) مانند باران رحمتی بود که بر دل‌های انسان‌ها بارید هم بر قلب ابوذر بارید و هم ابوجهل، اما ابوذر به دلیل قلبی مستعد هدایت می‌شود و ابوجهل به دلیل کویری بودن ضمیرش نصایح در آن اثر نکرد.

حجت الاسلام ایزدی با اشاره به همیاری و همکاری ایرانیان از همان روز‌های صدراسلام با پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) و داشتن کارنامه‌ای درخشان در این زمینه اظهار کرد: نماینده خسرو پرویز در یمن جزو اول کسانی است که به اسلام گروید و از ایشان درخواست کرد مبلغ قوی برای نشر فضایل اسلام به یمن ارسال کنند.

وی افزود: قرآن در برخی از آیات اشاره دارد که در سوره‌های جمعه، محمد، نساء و انعام آمده است و ایرانیان از همان روز‌های ابتدایی سبقتی را در دین دارند که مایه افتخار است.

امام جمعه طرقبه تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) قصد داشتند این هدایت مردم جهانی شود و استمرار یابد تا مردم به اهل بیت (ع) متصل باشند و به آن ولایت پذیری تاکید داشتند.

وی با اشاره به سیره و خدمات نبوی در تاریخ اسلام افزود: باتوجه به عشق ارادتمندان پس از هزار و چهارصد سال مردم این کشور اجازه ندادند وصیت امام (ره) به زمین بماند و رهبری بی یار و یاور شود و بعد از قرن‌ها این ارادت و عشق را به نمایش می‌گذارند.

حجت الاسلام ایزدی گفت: امروز جهوری اسلامی نیاز به اقتدار در همه ابعاد است لذا پیشرفت‌های کشور در عرصه موشکی این کشور را به منطقه‌ای بلامنازع در حوزه نظامی تبدیل کرده است.

وی با اشاره به تحریم‌های موشک بالستیک ایران توسط مجلس نمایندگان آمریکا افزود: به گفته شرمن هر دو حزب آمریکا در این مسئله قدرت یافتن روز به روز ایران توافق دارند و لذا باید مقابل این قدرت گرفته شود.

امام جمعه طرقبه با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی از حضور مردم و ایمان مردم ناشی شده است اظهار کرد: هوشیاری و ولایت پذیری مردم توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی افزود: ایران بیداری اسلامی را به تمام نقاط دنیا صادر می‌کند و لذا شاهد هستیم توطئه‌های پی در پی در حال شکست است که اخرین نمونه آن وادارکردن نخست وزیر لبنان برای به حاشیه بردن حزب الله بود که خنثی شد و محبوبیت حزب الله به مراتب بیشتر شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها