فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام در گفت‌وگو با «بسیج»:

نشانه اتحاد مردمی و قوای مسلح؛ شعار «مرگ بر آمریکا» است

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام با تأکید بر حضور گسترده ملت در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: نشانه اتحاد مردمی، قوای مسلح و ارتش در ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا است.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۳۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
 ایرج دبیر نظامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، با اشاره به این‌که مهم‌ترین حرکت بعد از انقلاب اسلامی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است ابراز داشت: در روز ۱۳ آبان؛ ارتش، سپاه و دیگر قوای مسلح با حضور پرشور در کنار مردم با اتحاد نشان می‌دهیم که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یک نفرت همه‌جانبه است.

وی با اشاره به شهادت حسین فهمیده افزود: این روز‌ها مصادف با شهادت نوجوانی پرورش‌یافته در مکتب اهل‌بیت (ع) است که امام راحل آن را رهبر ۱۳ ساله خطاب کردند و باگذشت آن دوران طلایی هنوز روحیه سلحشوری در جوانان و نوجوانان ما موج می‌زند.

وی با اشاره به تأثیرگذاری دانشجویان و دانش آموزان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی تصریح کرد: ۱۳ آبان نقطه عطفی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است که امروزه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا را بر آن داشته که بانفوذ در دانش آموزان و دانشجویان تأثیرگذاری کند.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام، حضور با شورونشاط دانش آموزان و دانشجویان در برنامه‌ها و ایام‌الله‌ها را مهم دانست و خاطرنشان کرد: امروز شاهد حرکت‌های خوبی در اردو‌های جهادی دانشجویی و دانش‌آموزی هستیم که نقش دادن به نیرو‌های جوان در قالب تشکل‌هایی مانند مجلس دانش‌آموزی در آینده کشور تأثیرگذار است و شروع هر کاری مهمی باید در مدارس و دانشگاه‌ها کلید بخورد.

دبیر نظامی پشتوانه مردمی را اصلی‌ترین مؤلفه ایجاد امنیت پایدار در منطقه و جهان برشمرد و ابراز داشت: مگر می‌شود ما که جزئی از بدنه قوای مسلح هستیم، از بدنه مردم نباشیم ازآنجایی‌که پایه و اساس ارتش، سپاه و نیروی انتظامی مردمی بودن است فقط به‌عنوان یک خدمتگزار به انقلاب و نظام اسلامی مشخص‌تر از افراد جامعه دیده می‌شویم، چون رسالت سنگین تری بردوش داریم.

وی بیان کرد: ما به‌عنوان فدائیان مردم چه در لباس ارتش و یا هر لباسی از دستگاه‌های نظامی و امنیتی پشتوانه حرکتمان مردم است و اگر مردم نباشند ما هم هیچ هستیم.

وی با تأکید بر حضور گسترده ملت در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور شد: نشان اتحاد مردمی، قوای مسلح و ارتش در ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها