خبرهای داغ:
اطلاعیه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی اصفهان؛

به مناسبت سیزدهم آبان ماه و روز دانش آموز

اعضای سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان، در یوم الله 13 آبان که مقارن است با ایام راهپیمایی اربعین سید و سالار شهیدان دوشادوش ملت ایران در ایامی که دست چدنی استکبار از دستکش مخملین خارج شده و رییس جمهور یاوه گوی آمریکا با حضور پررنگ تر خود شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را رسا تر از گذشته طنین انداز خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۹۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

 متن اطلاعیه به این شرح است

سیزدهم آبان ماه یک یوم الله است چرا که سه واقعه مهم تاریخی در این روز ، استکبار ستیزی مردم غیور ایران اسلامی را به اثبات
می رساند :

اولین حماسه را امام امت در واکنش به تصویب قانون ننگین کاپیتالاسیون رقم زد و رژیم منحوس پهلوی برای ممانعت از افشاگری حضرت امام خمینی (ره) ایشان را تبعید کرد.

دومین حماسه توسط دانش آموزان و دانشجویان در سال 1357 رقم خورد و زمینه ساز سقوط رژیم منحوس پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی مردم استکبار ستیز ایران را فراهم کرد.

سومین حماسه در اولین سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و مردم غیور ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ بار دیگر بر ظلم ستیزی و استکبار ستیزی خود تاکید کردند.

 

اینک در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی هرروز چهره کریه استکبار به سرکردگی آمریکا نه تنها برای ملت ایران بلکه برای ملت های منطقه و جهان آشکارتر می شود.

اعتراف صریح به نقش داشتن در کودتای 28 مرداد، حمایت از حکوت استبدادی شاه و همراهی با او در به خاک و خون کشیدن جوانان این مرز و بوم ، عامل اصلی ایجاد جنگ ایران و عراق و حمایت از صدام ، حمایت از منافقین که دستشان به خون جوانان این مرز و بوم آغشته است و تحریم های ظالمانه علیه ملت شریف ایران و موارد دیگر که هرگز از ذهن این ملت پاک نخواهد شد.

در خارج از ایران اسلامی نیز هرجا گروهی یا ملتی بر روی پای خویش بایستند و تحت بردگی آمریکا نباشند با دسیسه های استکبار و مزدورانش مواجه شده­اند.

از بیداری اسلامی در کشورهای منطقه تا حمایت آمریکای جنایت کار ، از سرکوب مردم در بحرین تا سال ها جنگ خانمان سوز در عراق، افغانستان، سوریه، لیبی، حمایت از صعودی های خبیث در به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه یمن و سال ها حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی، و عدم حمایت سازمان به اصطلاح حقوق بشر از نسل کشی مسلمانان میانمار.

 

و اینک پیرو فرمایشات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه­ای (مد ظله العالی) که فرمودند:

13 آبان یادآور یک حقیقت تلخ و بسیار مهم است و آن حقیقت عبارت است از روح استکبار در قدرت های استکباری و سلطه های استکباری که آحاد ملت ها و کشورهای گوناگون از جمله ملت ما باید هرگز این را از یاد نبرند.

 

اعضای  سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان با استعانت از خداوند متعال و با لبیک به فرامین مقام عظمای ولایت در یوم الله 13 آبان که مقارن است با ایام راهپیمایی اربعین سید و سالار شهیدان ، دوشادوش ملت ایران و با شناختی که از دشمنان قسم خورده این مرز و بوم دارند در ایامی که دست چدنی استکبار از دستکش مخملین خارج شده و رییس جمهور یاوه گوی آمریکا، مردم ایران را به حمایت از تروریسم متهم می کند ما با حضور پررنگ تر خود شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را رسا تر از گذشته طنین انداز کرده و با بصیرت خود هیچ گاه اجازه نفوذ شیطان بزرگ آمریکای جنایت کار را نمی دهیم و همیشه آن را دشمن شماره یک خود می دانیم.

به امید نابودی و محو شدن استکبار جهانی(آمریکا و اسرائیل) از صفحه روزگار و داعش دست پرورده ایادی استکبار و پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف ان شاالله.

                          اللهم عجل لولیک الفرج – اللهم عجل لولیک الفرج

                         والسلام علی عبادالله الصالحین و رحمة الله و برکاته.

ارسال نظرات