خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود:

دانش آموزان امروز فهمیده هایی هستند که ادامه دهنده راه فهمیده های دیروزند

باباخانی در مراسم زنگ ایثار و شهادت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود گفت: فهمیده های دیروز راه را به خوبی فهمیدند و فهمیده های امروز باید با تاسی به آنها به کسب علم و دانش همراه با معرفت و عمل بپردازید.
کد خبر: ۸۹۴۱۴۹۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید باباخانی در مراسم زنگ ایثار و شهادت که به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و واحد امیدان شهید فهمیده با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در دبستان شهید فهمیده برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت شهید فهمیده با بیان اینکه ما هر چه داریم از نعمت و ولایت و شهداست اظهار کرد: اگر نبودند شهدا ما امروز در این آرامش و امنیت به سر نمی‌بردیم و ولایت امام راحل و امام خامنه‌ای عزیز این انقلاب را تاکنون به پیش برده است و دشمنان را در توطئه هایشان ناکام گذاشته است.
وی با بیان اینکه باید راه و رسم شهدا را بیاموزیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم افزود: شهدا رفتند و راه درست زندگی کردن را به ما آموختند و ما نیز باید در مطالعه در سیره شهدا این مسیر نورانی را ادامه دهیم.
باباخانی با بیان اینکه امروز باید دانش آموزان به سلاح ایمان و علم مجهز شوند گفت: آن روز فهمیده‌ها راه را به خوبی فهمیدند و در مسیر دفاع از انقلاب و اسلام رفتند و امروز شما فهمیده‌های زمان باید با تاسی به شهدای دانش آموز با زمان سنجی به کسب علم و دانش همراه با معرفت و عمل بپردازید تا بتوانید در مقابل توطئه‌ها و جنگ نرم دشمن مقابله نمایید.
وی با تقدیر از مسئولین بسیج دانش آموزی شهرستان و مسئولین دبستان شهید فهمیده برای برگزاری این مراسم باشکوه گفت: ما باید الگو‌های برتر را به دانش آموزان معرفی کنیم و شهدای ما و به خصوص شهدای دانش آموز بهترین الگو‌ها برای نسل نوجوان و دانش آموز هستند و نامگذاری ایام به نام شهدا و بزرگداشت آن‌ها در ترویج این فرهنگ موثر خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار