امام‌جمعه تربت‌جام:

نجات کشور از بن‌بست‌ها توجه به جوانان انقلابی است/ مقوله دفاعی قابل‌مذاکره نیست

خطیب جمعه تربت‌جام با اشاره به توجه مدیران به نیرو‌های انقلابی گفت: جوانان انقلابی کشور را از بن‌بست نجات می‌دهد و باید به آنان میدان داد و تضعیف روحیه انقلابی بزرگ‌ترین تهدید و خطر برای جامعه است.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۶۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام طاهری در خطبه‌های این هفته با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری ارتش افزود: آنچه برای پیشرفت هر کشوری مهم هست امنیت، اقتصاد و معیشت مردم است.

وی ادامه داد: هر کس در تقویت این حوزه‌ها قدم بردارد در راه خدا، مردم و دین خدمت کرده است و همه نخبگان در حد توان در این عرصه حاضر و خادم یکدیگر شوند.

امام‌جمعه تربت‌جام با اشاره به سبک زندگی آیت مرعشی نجفی تصریح کرد: این عالم و مجتهد به دلیل استفاده نکردن از کالای خارجی حتی به دکمه تولیدشده توسط کشور‌های غربی در لباس‌ها هم توجه داشت و اگر مردم بخواهند استقلال کشور را حفظ کند باید از تولیدات داخلی حمایت کنند.

حجت‌الاسلام طاهری تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی باهمت مردم محقق می‌شود و باید تلاش شود تا از این گردنه اقتصادی به‌خوبی عبور کنیم.

وی با اشاره به دیدار نخست‌وزیر عراق با رهبری بیان داشت: راز پیروزی مردم عراق این بود که به جوانان انقلابی بها و توجه کرد و با میدان دادن به آن‌ها کشور را از چنگال داعش نجات دادند.

امام‌جمعه تربت‌جام با اشاره به وضعیت استکبار جهانی خاطرنشان کرد: وضعیت آمریکا به‌عنوان سردمدار استکبار جهانی روزبه‌روز بدتر می‌شود و مردم آن احساس امنیت و آرامش ندارند و میلیون‌ها آمریکایی قرص‌های آرامش‌بخش و خواب استفاده می‌کنند.

*مسئولین به همه بفهمانند مقوله دفاعی قابل‌مذاکره نیست

در بخش دیگر این خبر حجت‌الاسلام مظاهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش نصرآباد تربت‌جام با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: دفاع مقدس برای ما یک نعمت بود و کلاسی برای تربیت افراد مؤمن شجاع همچون شهید فهمیده و سایر ایثارگران بود.

وی تصریح کرد: امتداد ۸ سال دفاع مقدس امروزه در دفاع از حرمین اهل‌بیت (ع) و توسط مدافعین حرم انجام می‌شود.

وی با اشاره به سکوت معنادار جوامع حقوق بشری نسبت به کشتار مسلمانان میانمار و یمن افزود: این سکوت نشان‌دهنده در سیطره بودن آن‌ها توسط استکبار جهانی است.

امام‌جمعه نصرآباد تأکید کرد: مقوله دفاعی قابل‌مذاکره نیست و از مسئولین می‌خواهیم به همه بفهمانند خواسته ملت و رهبری ایران اسلامی همین است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها