سردار جزایری در مجمع بسیج اصناف کشور:

باید مصون‌سازی اقتصاد و تولید را در دستور کار قرار دهیم

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: اید مصون‌سازی اقتصاد و تولید را در دستور کار قرار دهیم و دائم رویکرد تاکتیکی نداشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۳۹۰۷۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سید مسعود جزایری صبح امروز در اجلاس سراسری هیئت رئیسه مجامع بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور که در محل هتل نخل مشهد برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی با سرمایه اسلام به وقوع پیوست و تبدیل به قدرت شد و مشابه این اسلام در عربستان و کشورهای دیگر هم هست ولی راکد مانده است.

وی ادامه داد:  قدرت به این معناست که اقناع‌گری داشته، جلوی نفوذ را بگیرید، ادله لازم برای تصمیم‌ها و اختیار و اراده لازم را داشته باشید. 

جزایری بیان داشت: اسلام چنان تحولی در منطقه و جهان ایجاد کرده به‌طوری که بزرگترین قدرت‌ها مقابل این انقلاب زانو زدند و امروز نعره زدن آمریکا و اروپا از روی استیصال است نه قدرت.

وی تاکید کرد: برای ارتقای قدرت چاره‌ای جز داشتن درون‌سازی مستحکم ندارید و این برای تمام نظام‌ها و حکومت‌ها صدق می‌کند که بسیج در انجام این وظیفه نقش خطیری دارد.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: کارکرد خاص بسیج اصناف حفظ موقعیت اسلامی و انقلابی این حوزه مأموریت است،  قاعدتاً ثمره و محصول کارکرد نهایی هر یک از اقشار بسیج باید بتواند استحکام‌ساز این مؤلفه‌ها و شاخصه‌ها باشد و باید بتوانیم این کارکرد را در فرهنگ دفاعی جامعه مشاهده کنیم. 

وی تاکید کرد: قدرت ملی زمانی ایجاد می‌شود که کشوری توانایی و ظرفیت‌های لازم را در اختیار داشته باشد و در پرتوی آن می‌تواند اهداف و ارزش‌های حیاتی خود را حفظ کرده و عمق بخشد.  

جزایری عنوان داشت: بسیج اصناف به‌لحاظ سطح، عمق، دامنه و فراگیری از فراوانی و گستره بسیار بااهمیتی برخوردار است قطعاً به همین دلیل از سطوح تأثیرگذاری بالایی برخوردار بوده و باید بیش از این باشد. 

وی خاطرنشان کرد: باید مصون‌سازی اقتصاد و تولید را در دستور کار قرار دهیم و دائم رویکرد تاکتیکی نداشته باشیم چون این وضعیت معیشتی خطر بزرگی برای انقلاب است و سرمایه‌های اجتماعی از بین می‌رود.

جزایری در پایان گفت: ما امروز بیش از گذشته به استحکام‌سازی درونیِ زیرساخت‌های انقلابی و اسلامی نیاز داریم اما نباید با انزواگرایی سازمانی اشتباه گرفته شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها