خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

مسئولان بايد با جديت در سياست كنترل جمعيت تجديدنظر كنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: اگر سياست كنترل جمعيت ادامه پيدا كند، به تدريج دچار پيری و در نهايت كاهش جمعيت خواهيم شد، بنابراين مسئولان بايد با جديت در سياست كنترل جمعيت تجديدنظر كنند.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۷۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

مسئولان بايد با جديت در سياست كنترل جمعيت تجديدنظر كنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در دوره تربیت و تعالی حوزه‌ای سپاه نهاوند در خصوص افزایش جمعیت و اظهار نگراني مقام معظم رهبري نسبت به كاهش جمعيت جوان كشور بیان داشت: اگر سياست كنترل جمعيت ادامه پيدا كند، به تدريج دچار پيری و در نهايت كاهش جمعيت خواهيم شد، بنابراين مسئولان بايد با جديت در سياست كنترل جمعيت تجديدنظر كنند.

وی افزود: اين لايحه كه از نظر مقام معظم رهبری هم با اصول و قوانين دين در مغايرت بود، محدوديت‌هایی برای افزايش جمعيت در خانواده ايجاد می‌كرد كه با حذف آن هيچ محدوديتی از بيمه گرفته تا باقی داستان‌ها برای فرزند چهارم و بعد از آن نخواهيم داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت افزايش جمعيت كشور در اين خصوص گفت: از آنجا كه امور كشور بر پايه نيروی انسانی جوان در حال انجام است كاهش رشد جمعيت در بلندمدت تبعات مثبتی را به دنبال نخواهد داشت و كشور را با مشكل مواجه خواهد كرد.

وی افزود: كميسيون بهداشت مجلس با توجه به افزايش رو به رشد قشر ميانسال و كاهش نيروی انسانی جوان كشور لايحه ای مبنی بر افزايش نرخ جمعيت را در دست بررسی قرار داده و بهتر است از همين حالا برای ۲۰ سال آينده برنامه‌ريزی و سياست‌گذاری مناسبی انجام شود.

شیرزادی اظهار داشت: به همين دليل است كه رهبر معظم انقلاب نيز در اين خصوص هشدار داده‌اند و بايد هر چه سريع‌تر برای اين مساله كه می‌تواند برای كشور در حال رشدی چون ايران مشكل‌ساز باشد، فكر چاره بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات