خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

استفاده نادرست از فضای مجازی نقش مؤثری در افزایش طلاق دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاهر به از بین رفتن حریم‌ها در ارتباطات مجازی گفت: استفاده نادرست از بستر فضای مجازی نقش غیر قابل انکاری در فروپاشی خانواده و افزایش طلاق دارد.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۲۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲

استفاده نادرست از فضای مجازی نقش غیرقابل انکاری در افزایش طلاق داردحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به برگزاری نشست آگاه‌سازی فضای مجازی اظهار داشت: این نشست با محوریت تربیت و تعالی و اهداف ارتقاء سطح تحلیلی و توانمندسازی برای افزایش آگاهی و بصیرت مدیران نظارت برگزار شد.

وی افزود: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به همان اندازه که در برقراری ارتباط مفید و موثر بین انسان‌ها نقش مثبتی ایفا می‌کنند و می‌توانند شکستن حریم بین محرم و نامحرم را نیز تسهیل کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: از بین رفتن حریم‌ها در ارتباطات مجازی با گذشت زمان و به صورت تدریجی انجام شده و طرفین که ابتدا با نیت برقراری روابط اجتماعی مثبت وارد شبکه‌های اجتماعی شده‌اند به مرور زمان نظاره گر از بین رفتن مرزهای اخلاقی نیز خواهند شد.

وی با توجه به اینکه این ارتباط تیشه به ریشه زندگی مشترك دو خانواده می‌زند و یک واقعیت تلخ است، گفت: در حال حاضر در 68 درصد طلاق‌هایی که در 150 کشور جهان ثبت شده، شروع اختلاف بین زوجین بر سر رابطه غیراخلاقی یکی از آنها با جنس مخالف و آن هم در بستر شبکه‌های اجتماعی کلید خورده است .

شیرزادی گفت: این آمار از نقش غیر قابل انکار استفاده نادرست از بستر فضای مجازی در فروپاشی خانواده و افزایش طلاق حکایت دارد.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نقش لغزشگاه را ایفا می‌کند و باید مراقب باشیم که گرفتار این لغزشگاه نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات