خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه مولفه قدرت اصلی نظام، نیروی انسانی ما است، گفت: دشمن با توجه به هزینه‌هایی که در جنگ سخت داشت نتوانسته به اهداف خود برسد و در جنگ نرم اگر هوشیار نباشیم به اهدافش خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۳۲۸۴۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

اگر هوشیار نباشیم دشمن در جنگ نرم به اهدافش می‌رسدبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در یادواره آبروی محله 6 شهید محله شمس‌آباد با اشاره به اینکه شهدا شاهد و دنیا را مدیریت می‌کنند، اظهار داشت: خون شهدای ما امتداد خون شهدای کربلا است همانطور که شهدای کربلا برای دفاع از اسلام و زنده نگه داشتن دین پیامبر(ص) جان را فدا کردند شهدای ما نیز برای دفاع از اسلام و قرآن و در مبارزه با دشمنان جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه در زمان فعلی نیز در شهادت باز است، گفت: در جبهه مقاومت عزیزانی برای دفاع از حرم آل الله(ص) و دفاع از اسلام حضور پیدا کرده و جان خود را فدا می‌کنند اما میدان نبرد دیگری نیز وجود دارد که در این میدان سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده و آن میدان جنگ نرم است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه دشمن در عرصه‌های مختلفی ورود پیدا کرده است، افزود: دشمن امروز جوانان ما را که سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند، هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه مولفه قدرت اصلی نظام، نیروی انسانی ما است، ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس نیز اگر این مولفه اصلی یعنی مردم و نیروی انسانی حضور پیدا نمی‌کردند ما نمی‌توانستیم در آن عرصه موفق باشیم.

ابراهیمی با بیان اینکه حضور نیروهای مردمی و بسیج مردمی باعث شد که بتوانیم جلوی دشمنان را بگیریم، گفت: این مولفه باعث پیروزی ما شد گرچه کشورهای زیادی از دشمنان پشتیبانی میکردند و این نشان می‌داد که ما با صدام و بعثی‌ها به تنهایی نمی‌جنگیم.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از نظر تسلیحاتی، اطلاعاتی، سیاسی و بین‌المللی صدام را حمایت می‌کرد، اظهار داشت: وقتی مردم و بسیج مردمی به میدان آمدند ما آنها را شکست دادیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه هربار جنگی برای کشور ما اتفاق افتاد نقشه جغرافیایی ما تغییر کرد و بخشی از کشور ما جدا شد، عنوان کرد: در جنگ تحمیلی ذره‌ای از این مرز و بوم جدا نشد.

وی با بیان اینکه دفاع ما دفاع مقدس بود، گفت:این امر از این نظر بود که سربازان ما نیروهای ولایت مطلقه فقیه بودند که در رأس حکومت اسلامی قرار داشت و دشمنان ما در این جنگ از هیچ جنایتی فروگذار نکردند و از هر سلاح نامتعارفی استفاده کردند.

ابراهیمی با اشاره به قدرت اصلی کشور در همه مراحل گفت: بسیج مردمی باعث شده است که دشمن به اهداف خود نرسد.

وی یادآور شد: در عرصه جنگ کنونی که استکبار جهانی علیه ما آغاز کرده و آن میدان جنگ نرم است، آنها می خواهند از طریق فضای مجازی، ماهواره و مواردی دیگر جوانان ما را منحرف کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به مواد مخدر گفت: دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت شکست خورده است در نتیجه توان خود را بر جنگ نرم گذاشته و از طریق مواد مخدر سعی دارد جوانان را درگیر کند و وقتی هم گرفتار این بلای خانمان‌سوز شد، نمی‌تواند خود را حفظ و از انقلاب، اسلام و از خود دفاع کند.

وی با بیان اینکه دشمن اگر بتواند در این میدان پیروز شود به اهداف خود رسیده است، بیان داشت: دشمن با توجه به هزینه‌هایی که در جنگ سخت داشت نتوانسته به اهداف خود برسد و در جنگ نرم اگر هوشیار نباشیم به اهدافش خواهد رسید.

ابراهیمی با اشاره به اجرای طرح کرامت عنوانکرد: شهرستان ملایر و فلاورجان استان اصفهان به عنوان پایلوت برای اجرای طرح کرامت و مبارزه با مواد مخدر انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر در این طرح موفق باشیم این طرح در کل کشور اجرایی می‌شود، افزود: در همین موضوع نیز اگر مولفه اصلی قدرت ما به میدان نیاید هیچ کاری از دست مسئولین برنمی‌آید و به تنهایی نمی‌توانند؛ همانطور که در جنگ سخت نیز اگر بسیج مردمی نبود ما نمی‌توانستیم کاری از پیش ببریم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات