خبرهای داغ:

برگزاری شورای همفکری فاطمیون بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود+عکس

جلسه شورای همفکری فاطمیون با موضوع نقش و جایگاه دختر در اسلام به همت بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۰۹۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای همفکری فاطمیون با موضوع نقش و جایگاه دختر در اسلام با حضور فرماندهان واحد‌های پیشگام بسیج دانش آموزی حوزه دخترانه کوثر در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
فرشته حسنی مسئول حوزه مقاومت دخترانه کوثر در حاشیه این نشست با بیان اینکه در این نشست به مسئله دختر شاهرودی چگونه فکر می‌کند پرداخته شده گفت: تلاش داریم با پاسخ به این پرسش برنامه‌هایی بر اساس نیاز دختران انجام شود.
وی افزود: بر همین اساس پرسشنامه‌ای تدوین و در سطح مدارس توزیع شده تا با نتیجه حاصله راهکار‌هایی برای این پرسش اتخاذ شود.
حسنی تصریح کرد: جلسات شورای همفکری فاطمیون به صورت هفته‌ای با حضور مسئول راهبردی سپاه انجام و استقبال دانش آموزان عضو خوب است.
مسئول حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود به اهداف شورای همفکری فاطمیون اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای این اتاق فکر، اجرای تدابیر، ولی امرمسلمین حضرت امام خامنه‌ای و سرعت بخشیدن به روند تربیت نیرو‌های آینده ساز نظام و تمدن جدید اسلامی و پیشبرد اهداف و ماموریت‌های سازمانی بسیج دانش آموزی با همفکری نظام‌مند دانش آموزان بسیجی خوش فکر و فعال مدارس انجام می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: این برنامه به منظور مشارکت شایسته دانش آموزان در عرصه تعلیم و تربیت به عنوان آینده سازان انقلاب و نظام اسلامی، بهره گیری مناسب از دانش آموزان بسیجی خوش فکر در ترسیم نقاط قوت و ضعف سازمانی و هدایت بهتر و ارتقاءاثربخشی برنامه ها، تقویت و توسعه ظرفیت‌های تجربه اندوزی دانش آموزان بسیجی و آینده ساز برای مدیریت آینده جامعه انجام می‌پذیرد.
حسنی ادامه داد: پایش محیطی و ترسیم موقعیت بسیج دانش آموزی در عرصه‌های تعلیم و تربیعت، ارتقاء فرهنگ کار تشکیلاتی و نیروسازی برای شرایط موجود و آینده نزدیک بسیج دانش آموزی و انسجام بخشی و ارتقاء منزلت دانش آموزان بسیجی از دیگر برنامه‌های این شوراست.
مسئول حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود عنوان کرد: نگاه دیگر، سازمانی است و به خاطر اسنکه برنامه‌های مخاطب پسند داشته باشیم باید چهره به چهره با گروه هدف خود اتاق فکر داشته باشیم.
 
برگزاری شورای همفکری فاطمیون بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود+عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار